Πόσο σημαντική είναι μια σωστά δομημένη καμπάνια GOOGLE ADWORDS
Όλοι όσοι έχουμε ασχοληθεί έστω και λίγο με τα πρώτα στάδια κατασκευής μιας καμπάνιας στο Google AdWords (από ερασιτεχνικό ως και επαγγελματικό επίπεδο), θα έχουμε φτάσει κάποια στιγμή στο σημείο του να σκεφτούμε “Πόσες λέξεις-κλειδιά να βάλω, ποιες και με ποιο τρόπο;”. Ένας τρόπος είναι να φτιάξουμε μια γενική Καμπάνια και μέσα σε αυτή να βάλουμε όσες λέξεις-κλειδιά μπορούμε να σκεφτούμε που σχετίζονται με το site μας και με τα προϊόντα-υπηρεσίες που παρέχει. Μπορεί αυτό να είναι το πιο απλό και εύκολο που μπορούμε να κάνουμε, δεν είναι το πιο αποδοτικό όμως, από πολλές απόψεις:
Καλύτερος Οικονομικός Έλεγχος
Έχοντας όλες τις λέξεις-κλειδιά σε μία καμπάνια, δεν έχουμε τη δυνατότητα να καθορίσουμε διαφορετικό ποσό που θα διαθέσουμε για κάθε ομάδα από αυτές. Αν για παράδειγμα έχουμε μόνο μια καμπάνια, την ΚαμπάνιαΑ, και μέσα σε αυτήν έχουμε 20 λέξεις κλειδιά, την λέξη1, την λέξη2,…, λέξη20 και θέλουμε να δίνουμε 7 ευρώ ημερησίως, τότε αυτά τα χρήματα διατίθενται για το σύνολο των λέξεων. Αντίθετα, αν δομήσουμε την καμπάνια μας σε ομάδες λέξεων, μπορούμε να διαθέτουμε διαφορετικό ποσό χρημάτων για κάθε ομάδα λέξεων, ανάλογα με το πόσο θέλουμε να διαφημιστούμε σε κάθε μία από αυτές.
Καλύτερη Στόχευση
Κάτι το οποίο έχουμε παρατηρήσει σε πάρα πολλούς πελάτες είναι να έχουν μια καμπάνια η οποία περιέχει εκατοντάδες λέξεις-κλειδιά (οι περισσότερες διαφορετικές μεταξύ τους) και ένα ή δύο μόνο κείμενα διαφήμισης. Αυτό μειώνει κατά πολύ τη σχέση μεταξύ της λέξης κλειδιού και της διαφήμισης, καθώς όταν ο χρήστης κάνει μια αναζήτηση π.χ. με τη λέξη «ηλεκτρονικές πωλήσεις» μπορεί να του εμφανιστεί μια διαφήμιση που θα αφορά υπηρεσίες internet (γιατί π.χ. το site προσφέρει και υπηρεσίες internet αλλά και ηλεκτρονικές πωλήσεις) – κάτι το οποίο πιθανότατα να μην απασχολεί το χρήστη τη στιγμή της αναζήτησης. Οπότε θα υπάρξουν λιγότερες πιθανότητες να επιλέξει τη διαφήμισή μας και να μπει στο site. Αυτό σημαίνει μειωμένο Click Through Rate (CTR), άρα και υψηλότερο κόστος ανά κλικ.
Ευκολότερη διαχείριση
Έχοντας όλες τις λέξεις-κλειδιά σε μία καμπάνια, η διαχείριση και βελτιστοποίηση του λογαριασμού γίνεται ακόμα πιο δύσκολη, έως και αδύνατη σε κάποιες περιπτώσεις. Είναι τελείως διαφορετικό το να έχεις να διαχειριστείς μια καμπάνια με 500 ή και 1500 λέξεις-κλειδιά, οι περισσότερες διαφορετικές μεταξύ τους, από το να έχεις μια καμπάνια, σωστά δομημένη και χωρισμένη σε ενότητες ανάλογα με το κεντρικό θέμα της κάθε μίας από αυτές.
Αυτοί είναι κάποιο βασικοί λόγοι για τους οποίους μια καμπάνια είναι πολύ σημαντικό να διαθέτει δομή και στρατηγική.
Σας προτρέπουμε λοιπόν να αναδομήσετε τις καμπάνιες σας AdWords στην παραπάνω λογική, καθώς αυτό μπορεί να κάνει μια αποτυχημένη καμπάνια επιτυχημένη. Φυσικά, θα χαρούμε αν απευθυνθείτε σε εμάς για τη βελτιστοποίηση της καμπάνιας σας.