Σχεδιασμός λογότυπου. Η βάση σχεδιασμού μιας ιστοσελίδας
Ο σωστός και έξυπνος σχεδιασμός λογότυπου και ολοκληρωμένης εταιρικής ταυτότητας αποτελεί τη βάση για μια επιτυχημένη στρατηγική προώθησης.
Το λογότυπο και γενικότερα η εταιρική σας ταυτότητα χαρακτηρίζει απόλυτα την εταιρεία σας. Δημιουργεί τις πρώτες εντυπώσεις στο κοινό και στην ουσία αποτελεί τη σφράγιδα της επιχείρησης σας.
Γι’ αυτό το λόγο απαιτείται ιδιαίτερη προσοχή στο σχεδιασμό του.
Αποτελεί ίσως το βασικότερο όχημα και το πιο σταθερό μέσο για την προώθηση και διαφήμιση της εταιρείας σας στην ευρύτερη αγορά.
Ένα επιτυχημένο λογότυπο δεν αρκεί να είναι καλαίσθητο. Η φύση του αντικειμένου της εταιρείας καθώς και το κοινό στο οποίο αυτή απευθύνεται είναι δύο παράμετροι που θα πρέπει να ληφθούν υπόψη. Δεν θα πρέπει να ξεχνάτε άλλωστε ότι το λογότυπο σας μεταξύ άλλων θα πρέπει να μεταδίδει στον θεατή τη γνώση σας για το αντικείμενο και συγχρόνως να εμπνέει εμπιστοσύνη.
Ένα λογότυπο θα πρέπει να είναι απλό και χωρίς στοιχεία εντυπωσιασμού.
Το σκιτσάρισμα του λογοτύπου είναι μόνο ένα μικρό μέρος της δουλειάς. Το μεγαλύτερο μέρος είναι η έρευνα (ποιοι είναι οι ανταγωνιστές, που θα παρουσιαστεί το λογότυπο, ποιος είναι ο στόχος του), και η εφαρμογή του λογοτύπου σε όλες τις πιθανές μορφές του (ασπρόμαυρο, έγχρωμο, στο διαδίκτυο, fax, επιστολόχαρτα, φακέλους, εταιρικές κάρτες, φόρμες…). Για τις μεγάλες εταιρείες το λογότυπο είναι μέρος ενός πολύ μεγαλύτερου συστήματος εταιρικής ταυτότητας, που περιλαμβάνει έναν οδηγό (brand book) με όλες τις απαραίτητες οδηγίες σχετικά με το πως θα εφαρμόζεται το λογότυπο σε κάθε περίπτωση (καταχωρήσεις, διαφημιστικά έντυπα, websites… κτλ) και με όλους τους δυνατούς συνδυασμούς.