Οδηγός αύξησης της απήχησης των Facebook Post σας
Το Facebook αποτελεί το πιο πολυ χρησιμοποιημένο Social Media ακόμα και σήμερα. Καθημερινά προφίλ, επαγγελματικές σελίδες και γκρουπ ανεβάζουν facebook posts περιμένοντας αυτά να εμφανιστούν στο feed όσων είναι συνδεδεμένοι μαζί τους.
Ωστόσο, με την αυξημένη χρήση της πλατφόρμας και τις συνεχείς αλλαγές στον αλγόριθμο, υπέρ των χορηγούμενων διαφημίσεων κυρίως, είναι, πλέον, πολύ πιο δύσκολο ένα post να λάβει την απήχηση που λάμβανε στο παρελθόν.
Τι εννοούμε όταν λέμε απήχηση ενός Facebook Post
Η απήχηση αναφέρεται στον αριθμό των χρηστών που βλέπουν την ανάρτησή σου. Η πλατφόρμα χρησιμοποιεί αλγόριθμους για να καθορίσει ποιο περιεχόμενο εμφανίζεται σε κάθε χρήστη, με βάση την αλληλεπίδραση, την ποιότητα του περιεχομένου και άλλους παράγοντες.
Ο αλγόριθμος δίνει προτεραιότητα στα posts που προκαλούν αλληλεπίδραση, δηλαδή likes, σχόλια και κοινοποιήσεις. Επιπλέον, λαμβάνει υπόψη παράγοντες όπως η συχνότητα των δημοσιεύσεων, η ποιότητα του περιεχομένου και το πόσο σχετικό είναι με το κοινό σου.
Γιατί έχει μειωθεί τόσο η απήχηση των Facebook post
Η μείωση της απήχησης στις αναρτήσεις οφείλεται κυρίως στον ανταγωνισμό και τις αλλαγές στον αλγόριθμο του Facebook που κάνει η Meta. Όπως αναφέραμε ήδη, οι παράγοντες που έχουν οδηγήση στην τόσο μεγαλή μείωση των Facebook Post είναι 2.
- Αυξημένη χρήση της πλατφόρμας: Το Facebook έχει περίπου 3 δισεκατομμύρια ενεργούς χρήστες. Ενδεικτικά, το 2017 οι χρήστες δεν ξεπερνούσαν το 1,5 δισεκατομμύριο. Καθώς όλο και περισσότεροι χρήστες και σελίδες δημιουργούν περιεχόμενο, ο ανταγωνισμός για την προσοχή του κοινού αυξάνεται.
- Χορηγούμενες διαφημίσεις:Είναι ευρέως γνωστό πως σχεδόν το σύνολο των εσόδων του Facebook προέρχεται από τις χορηγούμενες διαφημίσεις. Αντίθετα, από το οργανικό περιεχόμενο τα έσοδα είναι μηδενικά. Με γνόμωνα αυτό, όλες οι αλλαγές που έχει κάνει η Meta στον αλγόριθμο έχουν οδηγήσει στην προβολή στους χρήστες όλο και περισσότερων διαφημίσεων.
Στραγητικές για αύξηση της απήχησης των Facebook Posts
Ποιοτικό Περιεχόμενο
Με τον όρο ποιοτικό περιεχόμενο εννούμε περιεχόμενο το οποίο θα τραβήξει την προσοχή του κοινού σας. Αποφύγετε, το καθαρά προϊοντικό περιεχόμενο.
Μερικές προτάσεις περιεχομένου:
- Ενημερωτικό: Πάρεχετε δωρεάν πληροφορίες στο κοινό για θέματα που το ενδιαφέρουν
- Χιουμοριστικό: Μην ξεχνάτε ότι οι χρήστες πλοηγούνται στα social media αναζητόντας κυρίως διασκέδαση
- Επίκαιρο: Χρησιμοποιήστε γεγονότα της επικαιρότητας για να τραβήξετε την προσοχή του κοινού
Χρήση Video
Το Tiktok και το Youtube απέδειξαν πώς το video marketing είναι ο βασιλιάς του οργανικού περιεχομένου.
Οι χρήστες κυριολεκτικά “διψάνε” για video περιεχόμενο. Αυτό οδήγησε και το Facebook να δώσει σημαντική ενίσχυση στην απήχηση των post που χρησιμοποιηθούν video(reel).
Τα βίντεο έχουν αποδειχθεί εξαιρετικά αποτελεσματικά στο να τραβούν την προσοχή των χρηστών και να αυξάνουν την αλληλεπίδραση. Ο ανθρώπινος εγκέφαλος επεξεργάζεται τις οπτικές πληροφορίες πολύ πιο γρήγορα από το κείμενο, καθιστώντας τα βίντεο πιο ελκυστικά. Επιπλέον, τα βίντεο μπορούν να μεταδώσουν συναισθήματα, ιστορίες και πληροφορίες με πιο αποτελεσματικό τρόπο.
Ενθάρρυνση Αλληλεπίδρασης
Η αλληλεπίδραση του κοινού με τα Facebook Posts παίζουν τεράστιο ρόλο στην απήχηση που θα έχουν.
Δημιουργήστε περιεχόμενο που θα ενθαρρύνει τα σχόλια των χρηστών. Είναι, επίσης, σημαντικό στο λεκτικό που συνοδεύει το Post, αλλά, και στο δημιουργικό να υπάρχουν CTA (call to action) τα οποία ζητάνε την αλληλεπίδραση από το κοινό (like, σχόλια, share)
Ώρα Δημοσίευσης
Δοκιμάστε διαφορετικές ώρες δημοσίευσης για να δείτε ποια λειτουργεί καλύτερα για το κοινό σας. Χρησιμοποίηστετα αναλυτικά στοιχεία του Facebook για να εντοπίσετε τις ώρες αιχμής, στις οποίες περισσότεροι χρήστες βλέπουν τις αναρτήσεις σας.
Χορηγούμενη Διαφήμιση
Ο πιο άμεσος τρόπος για να αυξήσετε την απήχηση ενός Facebook Post είναι να τρέξετε διαφήμιση με αυτό. Όσο μεγαλύτερο διαφημιστικό budget χρησιμοποιήσετε τόσο περισσότερες προβολές θα λάβει το post σας.
Δείτε περισσότερα για τις χορηγούμενες διαφημίσεις του Facebook.
Συμπεράσμα – Αύξησης Απήχησης Facebook Posts
Το Facebook παραμένει ο Βασιλιάς των social media σε όλο τον κόσμο. Είναι σημαντικό να φροντίζετε οι επαγγελματικές αναρτήσεις σε αυτό να ακολουθούν τις βέλτιστες πρακτικές ώστε να αποφέρουν τα μέγιστα αποτελέσματα.
Χρειάζεστε βοήθεια με την προβολή της επιχείρησης σας στο Facebook; Στη SmartWebDesign έχουμε συνεργαστεί με εκατοντάδες επιχειρήσεις βοηθόντας τες να αποκομίσουν όλα τα οφέλη του Social Media Marketing.
Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να σας παρουσιάσουμε μία εξατομικευμένη για την επιχείρησή σας στρατηγική.
SOCIAL MEDIA