Πώς να αυξήσετε τις πωλήσεις της ιστοσελίδας σας

Ένας από τους κυριότερους λόγους για τη δημιουργία μίας ιστοσελίδας, ιδιαίτερα για ένα e-shop, είναι η αύξηση των πωλήσεων και των κερδών μίας επιχείρησης. Ιδιαίτερα τώρα στην περίοδο της καραντίνας και του Κορονοϊού η online προβολή και παρουσία πολλών επιχειρήσεων ήταν αυτό που τις βοήθησε να επιβιώσουν, ακόμα και να αναπτυχθούν καθώς οι καταναλωτές αναγκάστηκαν να στραφούν στις online αγορές και να εξοικειωθούν, τελικά, με αυτές.

Παρ’όλα αυτά υπάρχουν επιχειρήσεις που ενώ έχουν επενδύσει χρόνο και χρήμα στην ιστοσελίδα τους και ενώ βλέπουν την επισκεψιμότητα της να έχει αυξηθεί δεν ισχύει το ίδιο για τις πωλήσεις τους. Εδώ είναι που έρχεται το CRO (Conversion Rate Optimization), οι απαιτούμενες δηλαδή ενέργειες που πρέπει να γίνουν σε μία ιστοσελίδα ώστε να αυξηθούν οι μετατροπές (πωλήσεις) της.

Το Conversion Rate μετριέται ως το ποσοστό των επισκεπτών μιας ιστοσελίδας που πραγματοποίησαν κάποια ενέργεια σε αυτή (πχ. αγορά) δια το σύνολο των συνολικών επισκεπτών της.

Είναι προφανές πως όσο υψηλότερο ποσοστό μετατροπών (conversion rate) έχει ένα website τόσο αυξάνονται οι πωλήσεις του.

Ποιες είναι οι ενέργειες που μπορείτε να πραγματοποιήσετε για να αυξήσετε τις πωλήσεις της ιστοσελίδας σας;

Ξεκάθαρη Δομή, Εύκολη Πλοήγηση

Οι βασικές ιστοσελίδες ενός ηλεκτρονικού καταστήματος είναι:

  1. Η αρχική σελίδα
  2. Οι κατηγορίες προϊόντων (εφόσον υπάρχουν)
  3. Τα single page των προϊόντων
  4. Η σελίδα του καλαθιού
  5. Η σελίδα του Checkout

Όλες εξυπηρετούν ένα σκοπό και πρέπει να βοηθάνε το χρήστη να βρει αυτό που επιθυμεί και να τον οδηγήσουν σε αγορά.

Σωστά τοποθετημένα call to actions, καθαρές εικόνες, κατανοητό μενού είναι μερικά από τα στοιχεία που θα βοηθήσουν το ηλεκτρονικό σας κατάστημα να αυξήσει τα conversions του.

Ταχύτητα Ιστοσελίδας

Ακούγεται κλισέ και κουραστικό πλέον να μιλάμε για την ταχύτητα μιας ιστοσελίδας, ιδιαίτερα μιας ιστοσελίδας που θέλει να κάνει πωλήσεις, όμως δυστυχώς καθημερινά βλέπουμε δεκάδες e-shop με αργούς χρόνους φόρτωσης. Τη στιγμή που η Google φωνάζει σχεδόν πλέον πόσο σημαντική είναι η ταχύτητα μια ιστοσελίδας, δίνοντας έξτρα έμφαση στην εμπειρία που θα έχει ο χρήστης σε ένα website, είναι αδιανόητο ένα ηλεκτρονικό κατάστημα να μην επενδύει στη βελτιστοποίηση ταχύτητας του site του.

Για κάθε 1 δευτερόλεπτο που μειώνεται ο χρόνος φόρτωσης σε μία ιστοσελίδα το ποσοστο μετατροπών της αυξάνεται κάτα περίπου 2%!

Mobile-Friendly Σχεδιασμός

Είναι πλέον δεδομένο ότι οι κινητές συσκευές είναι αυτές με τις οποίες συνδέεται η πλειοψηφία των χρηστών στο διαδίκτυο. Από τα στοιχεία των πελατών μας το 60%, κατά μέσο όρο, των συνδέσεων στις ιστοσελίδες των πελατών μας πραγματοποιείται από κινητά τηλέφωνα. Γίνεται εύκολα κατανοητό τη σημασία που έχει πλέον η mobile έκδοση μιας ιστοσελίδας και τι επίδραση έχει στις πωλήσεις.

Επενδύστε Στην Κατάλληλη Προώθηση

Πριν μερικά χρόνια η online προώθηση μιας ιστοσελίδας ήταν σχετικά “εύκολη” υπόθεση. Με μία σωστά δομημένη Google Ads ή Facebook Ads καμπάνια οι επιχειρήσεις μπορούσαν να δουν ένα πολύ ικανοποιητικό ROI (Return On investment), καθώς τα κόστη ήταν πολύ χαμηλότερα και ο ανταγωνισμός πολύ λιγότερος, και αυτό επαρκούσε συνήθως για την πλειοψηφία.

Σήμερα, η αγορά έχει αλλάξει. Νέα e-shop δημιουργούνται καθημερινά, κάποια brands έχουν καθιερωθεί στους κλάδους ενώ, ταυτόχρονα, αν και τα διαθέσιμα κανάλια online διαφήμισης έχουν αυξηθεί, το ίδιο ισχύει και για το κόστος διαφήμισης.

Σε ανταγωνιστική λέξη κλειδί πελάτη μας, μέσα σε 3 χρόνια έχουμε το κόστος ανα κλικ να εκτοξεύεται από τα 80 λεπτά στα 3,50€.

Αυτο σημαίνει πως μία επιχείρηση δεν μπορεί να αυξήσει τις πωλήσεις μέσω του digital marketing;

Φυσικά και όχι !
Πλέον όμως χρειάζεται στρατηγική. Το ότι δουλεύει η Facebook διαφήμιση σε ένα e-shop με ρούχα δεν σήμαινει ότι θα δουλέψουν για ένα ξενοδοχείο απαραίτητα.

Η απόδοση μίας διαφήμισης αλλάζει ανάλογα το niche του προϊόντος, την περιόδο που τρέχει η διαφήμιση, το budget κλπ.

Για αυτό είναι απαραίτητο να μην επαναπαύεστε και συνεχώς να επιδιώκετε να βελτιστοποιήσετε την online προώθησή σας.

Εξυπηρέτηση Πελατών

Η εξαιρετικής ποιότητας εξυπηρέτηση πελατών είναι ένα στοιχείο που μπορεί να δώσει στην επιχείρηση σας ένα τεράστιο πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών σας. Το Internet δίνει στην επιχείρηση τη δυνατότητα να βρίσκεται σε άμεση επαφή με τον πελάτη όλο το 24ώρο.

Τεχνολογίες όπως το live chat σας βοηθάνε να εξυπηρετείτε με αμεσότητα τους δυνητικούς σας πελάτες λύνοντας τις απορίες τους, οδηγόντας τους ευκολότερα σε κάποια αγορά!

Καλύτερη Εξυπηρέτηση -> Περισσότερες Πωλήσεις -> Περισσότερα Θετικά Review

Σύνοψη

Η αύξηση των επισκεπτών μιάς ιστοσελίδας δεν σημαίνει αυτόματα την ταυτόχρονη αύξηση των πωλήσεων. Χωρίς το κατάλληλο Conversion Rate Optimization αφήνετε πολλές χαμένες μετατροπές που σημαίνει λιγότερα έσοδα για την επιχείρησή σας!

Επικοινωνήστε μαζί μας ώστε να συζητήσουμε και να αναπτύξουμε ένα ολοκληρωμένο πλάνο προώθησης για την αύξηση των πωλήσεών σας!