Για όσους ασχολούνται ενεργά με το digital marketing γνωρίζουμε ότι η διαφήμιση στο Facebook μπορεί (εφόσον εκτελεστεί σωστά) να αποτελέσει ένα από τα αποδοτικότερα και πιο κερδοφόρα κανάλια προώθησης μίας επιχείρησης. Και πως θα μπορούσε να ισχύει κάτι άλλο όταν το χρησιμοποιεί σε καθημερινή βάση ένας τεράστιος αριθμός χρηστών, ο οποίος φτάνει τα 2 δισεκατομμύρια παγκοσμίως. Η Ελλάδα δεν θα μπορούσε να αποτελεί εξαίρεση, με 4 εκατομμύρια χρήστες να το χρησιμοποιεί και μάλιστα ιδιαίτερα συχνά για πολλούς και διάφορους σκοπούς με την συνομιλία με άλλα άτομα, την ενημέρωση και την αγορά διάφορων αγαθών να είναι οι κυριότεροι.
Ειδικά, αυτό το τελευταίο είναι άκρως σημαντικό, διότι δείχνει πολλά για το πώς σκέφτονται και συμπεριφέρονται οι καταναλωτές στις μέρες μας.
Πραγματικά, υπάρχουν πάρα πολλοί λόγοι ώστε μία επιχείρηση να εμπιστευθεί τα Facebook Ads για την προώθηση της. Αναλυτικά:
Όταν χρησιμοποιείτε τα Facebook Ads για την προώθηση της επιχείρησης σας, οι διαφημίσεις σας μπορούν να εμφανίζονται σε διάφορα σημεία μέσα στη πλατφόρμα ανάλογα με τον τρόπο στόχευσης και τον στόχο των διαφημίσεων που επιλέγετε. Συνολικά, τα Facebook Ads μπορούν να εμφανιστούν σε όλα τα παρακάτω:
Εικόνα: Οδηγήστε τους χρήστες στον ιστότοπο ή την εφαρμογή που εσείς θέλετε χρησιμοποιώντας οπτικό υλικό υψηλής ποιότητας. Ανεξάρτητα από τους στόχους της επιχείρησής σας, μια διαφήμιση με φωτογραφία στο Facebook αποτελεί έναν εξαιρετικό τρόπο για να ενισχύσετε την αναγνωρισιμότητα της επιχείρησής σας και των δραστηριοτήτων σας. Οι διαφημίσεις αυτού του είδους προσφέρουν μία απλή μορφή, την οποία μπορείτε να συνδυάσετε με εικόνες που εμπνέουν και διαφημιστικό κείμενο που προσελκύει την προσοχή.
Βίντεο: Αναδείξτε τα χαρακτηριστικά των προϊόντων σας και προσελκύστε το ενδιαφέρον των χρηστών με τη βοήθεια του ήχου και της κίνησης.
Εναλλασσόμενες εικόνες: Προβάλετε έως και δέκα εικόνες ή βίντεο σε μία μεμονωμένη διαφήμιση με έναν ξεχωριστό σύνδεσμο για κάθε διαφημιστικό στοιχείο (εικόνα ή βίντεο). Έχοντας στη διάθεση σας περισσότερο χώρο για το δημιουργικό της διαφήμισης, μπορείτε να τονίσετε διαφορετικά προϊόντα, να αναδείξετε συγκεκριμένες λεπτομέρειες ενός προϊόντος/υπηρεσίας ή να αφηγηθείτε την ιστορία της επωνυμίας σας έτσι ώστε να εξελίσσεται από τη μία εναλλασσόμενη κάρτα στην άλλη.
Διαδοχικές εικόνες: Χρησιμοποιήστε κίνηση, ήχο και κείμενο για να αφηγηθείτε την ιστορία σας που εξελίσσεται σταδιακά με τον καλύτερο τρόπο. Αυτού του είδους η διαφήμιση προβάλλεται ως διαφήμιση με βίντεο.
Συλλογή: Ενθαρρύνετε τους χρήστες να προβούν σε αγορές προβάλλοντας προϊόντα/υπηρεσίες από τον σχετικό κατάλογο σας σε διαφημίσεις προσαρμοσμένες για κάθε άτομο ξεχωριστά.
Ένας από τους βασικότερους τρόπους με τους οποίους οι καταναλωτές ανακαλύπτουν νέα προϊόντα και προσφορές είναι τα βίντεο που βλέπουν στο κινητό τους. Ωστόσο, όταν είναι έτοιμοι να αναζητήσουν περισσότερες πληροφορίες ή να κάνουν μία αγορά θέλουν μία απλή και γρήγορη διαδικασία. Η συλλογή είναι μια μορφή διαφήμισης που επιτρέπει στους καταναλωτές να προχωρήσουν από το στάδιο της ανακάλυψης σε αυτό της αγοράς μέσα από μία ομαλή εμπειρία. Σε κάθε διαφήμιση με συλλογή προβάλλεται ένα βασικό βίντεο ή μία βασική εικόνα με τέσσερις μικρότερες συνοδευτικές εικόνες από κάτω που εμφανίζονται σε διάταξη πλέγματος.
Άμεση εμπειρία (πρώην καμβάς): Πρόκειται για μία εμπειρία, η οποία προβάλλεται σε πλήρη οθόνη και ανοίγει αφού ο χρήστης πατήσει την διαφήμισή σας από φορητή συσκευή. Δημιουργήστε αυτού του είδους την διαφήμιση προκειμένου να αναδείξετε με εικόνες την επωνυμία ή τα προϊόντα/υπηρεσίες της επιχείρησης σας.
Το Facebook δείχνει αυτόματα τις διαφημίσεις στα άτομα που είναι πιθανότερο να τις θεωρήσουν σχετικές. Μπορείτε να στοχεύσετε περαιτέρω την προβολή των διαφημίσεών σας με τρία εργαλεία επιλογής κοινού.
Προσεγγίστε νέα άτομα των οποίων τα ενδιαφέροντα είναι παρόμοια με αυτά των πελατών σας. Τα παρόμοια κοινά αποτελούν έναν γρήγορο και αποτελεσματικό τρόπο προσέγγισης ατόμων που είναι πιθανό να ανταποκριθούν στις διαφημίσεις σας. Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να δημιουργήσετε ένα αρχικό κοινό το οποίο περιλαμβάνει άτομα που είναι ήδη πελάτες σας. Στη συνέχεια, οι διαφημίσεις σας θα προσεγγίσουν άτομα με κοινά ενδιαφέροντα και χαρακτηριστικά.
Στη SmartWebDesign ειδικευόμαστε στα Facebook Ads και στην ανάπτυξη ολοκληρωμένων στρατηγικών Social Media Marketing. Συνδυάζοντας το κατάλληλο δημιουργικό, τη σωστή στόχευση και το ανελέητο A/B testing καταφέρνουμε να πετυχαίνουμε και να ξεπερνάμε τους επιχειρησιακούς στόχους των πελατών μας.
Θέλετε να εκμεταλλευτείτε τη δύναμη της Facebook διαφήμισης;
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.