Οδηγός Facebook Διαφήμισης | Marketing | SmartWebDesign

Οδηγός Facebook Διαφήμισης

Οδηγός Facebook Διαφήμισης - Marketing - SmartWebDesign

Για όσους ασχολούνται ενεργά με το digital marketing γνωρίζουμε ότι η διαφήμιση στο Facebook μπορεί (εφόσον εκτελεστεί σωστά) να αποτελέσει ένα από τα αποδοτικότερα και πιο κερδοφόρα κανάλια προώθησης μίας επιχείρησης. Και πως θα μπορούσε να ισχύει κάτι άλλο όταν το χρησιμοποιεί σε καθημερινή βάση ένας τεράστιος αριθμός χρηστών, ο οποίος φτάνει τα 2 δισεκατομμύρια παγκοσμίως. Η Ελλάδα δεν θα μπορούσε να αποτελεί εξαίρεση, με 4 εκατομμύρια χρήστες να το χρησιμοποιεί και μάλιστα ιδιαίτερα συχνά για πολλούς και διάφορους σκοπούς με την συνομιλία με άλλα άτομα, την ενημέρωση και την αγορά διάφορων αγαθών να είναι οι κυριότεροι.

Ειδικά, αυτό το τελευταίο είναι άκρως σημαντικό, διότι δείχνει πολλά για το πώς σκέφτονται και συμπεριφέρονται οι καταναλωτές στις μέρες μας.

Γιατί Να Επιλέξετε Facebook Ads

Πραγματικά, υπάρχουν πάρα πολλοί λόγοι ώστε μία επιχείρηση να εμπιστευθεί τα Facebook Ads για την προώθηση της. Αναλυτικά:

  • Το κόστος είναι κατά πολύ χαμηλότερο σε σχέση με τους παραδοσιακούς τρόπους διαφήμισης, ενώ παράλληλα η απόδοση της διαφήμισης είναι εντυπωσιακή και με εξαιρετικά αποτελέσματα. Μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα είναι ορατή η αύξηση τόσο σε επισκεψιμότητα (traffic) στην ιστοσελίδα όσο και σε πωλήσεις.
  • Επηρεάζουν την καταναλωτική συμπεριφορά των χρηστών! (Σχετικές μελέτες)
  • Έχετε πλήρη στατιστικά στοιχεία ανά πάσα στιγμή και έχετε τον απόλυτο έλεγχο στις διαφημιστικές καμπάνιες σας από την πρώτη στιγμή. Όλα αυτά χάρη στα εργαλεία και τα βοηθήματα της πλατφόρμας του Facebook Business Manager, τα οποία είναι άκρως ευανάγνωστα και κατανοητά.
  • Δεν υπάρχουν ούτε παγίδες ούτε κρυφά κόστη, καθώς εσείς ορίζετε τον προϋπολογισμό σας, ο οποίος μπορεί να είναι είτε ημερήσιος είτε εφάπαξ. Επιπλέον, έχετε τον απόλυτο έλεγχο σχετικά με το πότε οι διαφημιστικές σας καμπάνιες είναι ενεργές και πότε σε παύση. Συνεπώς, δεν υπάρχει καμία περίπτωση να χρεωθείτε παραπάνω από όσο υπολογίζατε και να βγείτε εκτός προϋπολογισμού.
  • Υπάρχει η δυνατότητα στόχευσης τόσο σε τοπικό όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο. Δεν υπάρχει κανένας απολύτως περιορισμός. Η πλατφόρμα του Facebook Ads προσφέρει αμέτρητες επιλογές, οι οποίες μπορούν πολύ εύκολα να προσαρμοστούν στους στόχους της δικής σας επιχείρησης.

Πλεονεκτήματα Facebook Διαφήμισης - SmartWebDesign

Το Facebook Είναι Ένα Χρήσιμο Εργαλείο Με Πολλά Πλεονεκτήματα

  • Βοηθάει στο branding μίας επιχείρησης. Τα social media γενικά και ειδικότερα το Facebook αποτελεί έναν από τους καλύτερους τρόπους αποδεδειγμένα για την εδραίωση ενός brand τόσο στον κλάδο που ανήκει όσο και στο καταναλωτικό κοινό.
  • Είναι άκρως αποτελεσματικό για awareness σχετικά με μία νέα υπηρεσία ή προϊόν. Το Facebook επικοινωνεί με τον καλύτερο τρόπο στον κόσμο ένα καινούριο προϊόν/υπηρεσία που προσφέρει μία επιχείρηση.
  • Ενισχύει το loyalty των πελατών μίας επιχείρησης.
  • Αυξάνει τον αριθμό των δυνητικών πελατών και κατά επέκταση των πωλήσεων.

Που Εμφανίζονται Οι Διαφημίσεις Στο Facebook (Τοποθετήσεις)

Live Διαφήμιση Facebook - Τοποθετήσεις - SmartWebDesign

Όταν χρησιμοποιείτε τα Facebook Ads για την προώθηση της επιχείρησης σας, οι διαφημίσεις σας μπορούν να εμφανίζονται σε διάφορα σημεία μέσα στη πλατφόρμα ανάλογα με τον τρόπο στόχευσης και τον στόχο των διαφημίσεων που επιλέγετε. Συνολικά, τα Facebook Ads μπορούν να εμφανιστούν σε όλα τα παρακάτω:

  • Ενημερώσεις του Facebook: Οι διαφημίσεις σας εμφανίζονται στις ενημερώσεις για υπολογιστές για τα άτομα που αποκτούν πρόσβαση στον ιστότοπο του Facebook από υπολογιστή. Οι διαφημίσεις σας εμφανίζονται στις ενημερώσεις για κινητά για τα άτομα που χρησιμοποιούν την εφαρμογή Facebook από φορητές συσκευές ή αποκτούν πρόσβαση στον ιστότοπο του Facebook μέσω προγράμματος περιήγησης για κινητά.
  • Facebook Marketplace: Οι διαφημίσεις σας εμφανίζονται στην αρχική σελίδα του Marketplace ή στα άτομα που περιηγούνται στο Marketplace από την εφαρμογή του Facebook.
  • Ροές βίντεο στο Facebook: Οι διαφημίσεις με βίντεο προβάλλονται ανάμεσα στα οργανικά βίντεο στα περιβάλλοντα που προορίζονται αποκλειστικά και μόνο για περιεχόμενο βίντεο, όπως το Facebook Watch και οι ενημερώσεις του Facebook.
  • Δεξιά στήλη του Facebook: Οι διαφημίσεις σας εμφανίζονται στη δεξιά στήλη του Facebook. Οι διαφημίσεις στη δεξιά στήλη εμφανίζονται μόνο στα άτομα που χρησιμοποιούν το Facebook από υπολογιστή.
  • Εισερχόμενα Messenger: Οι διαφημίσεις σας εμφανίζονται στην αρχική σελίδα του Messenger.
  • Facebook Stories: Οι διαφημίσεις σας εμφανίζονται στις ιστορίες που δημοσιεύουν οι χρήστες του Facebook.
  • Messenger Stories: Οι διαφημίσεις σας εμφανίζονται στις ιστορίες που δημοσιεύουν οι χρήστες στο Messenger.
  • Χορηγούμενα μηνύματα στο Messenger: Οι διαφημίσεις σας εμφανίζονται σε μορφή μηνυμάτων στα άτομα που έχουν ήδη ξεκινήσει συζητήσεις μαζί σας μέσω Messenger στο παρελθόν.

Υποστηριζόμενες Μορφές Διαφήμισης

Εικόνα: Οδηγήστε τους χρήστες στον ιστότοπο ή την εφαρμογή που εσείς θέλετε χρησιμοποιώντας οπτικό υλικό υψηλής ποιότητας. Ανεξάρτητα από τους στόχους της επιχείρησής σας, μια διαφήμιση με φωτογραφία στο Facebook αποτελεί έναν εξαιρετικό τρόπο για να ενισχύσετε την αναγνωρισιμότητα της επιχείρησής σας και των δραστηριοτήτων σας. Οι διαφημίσεις αυτού του είδους προσφέρουν μία απλή μορφή, την οποία μπορείτε να συνδυάσετε με εικόνες που εμπνέουν και διαφημιστικό κείμενο που προσελκύει την προσοχή.

Βίντεο: Αναδείξτε τα χαρακτηριστικά των προϊόντων σας και προσελκύστε το ενδιαφέρον των χρηστών με τη βοήθεια του ήχου και της κίνησης.

Εναλλασσόμενες εικόνες: Προβάλετε έως και δέκα εικόνες ή βίντεο σε μία μεμονωμένη διαφήμιση με έναν ξεχωριστό σύνδεσμο για κάθε διαφημιστικό στοιχείο (εικόνα ή βίντεο). Έχοντας στη διάθεση σας περισσότερο χώρο για το δημιουργικό της διαφήμισης, μπορείτε να τονίσετε διαφορετικά προϊόντα, να αναδείξετε συγκεκριμένες λεπτομέρειες ενός προϊόντος/υπηρεσίας ή να αφηγηθείτε την ιστορία της επωνυμίας σας έτσι ώστε να εξελίσσεται από τη μία εναλλασσόμενη κάρτα στην άλλη.

Διαδοχικές εικόνες: Χρησιμοποιήστε κίνηση, ήχο και κείμενο για να αφηγηθείτε την ιστορία σας που εξελίσσεται σταδιακά με τον καλύτερο τρόπο. Αυτού του είδους η διαφήμιση προβάλλεται ως διαφήμιση με βίντεο.

Συλλογή: Ενθαρρύνετε τους χρήστες να προβούν σε αγορές προβάλλοντας προϊόντα/υπηρεσίες από τον σχετικό κατάλογο σας σε διαφημίσεις προσαρμοσμένες για κάθε άτομο ξεχωριστά.

Ένας από τους βασικότερους τρόπους με τους οποίους οι καταναλωτές ανακαλύπτουν νέα προϊόντα και προσφορές είναι τα βίντεο που βλέπουν στο κινητό τους. Ωστόσο, όταν είναι έτοιμοι να αναζητήσουν περισσότερες πληροφορίες ή να κάνουν μία αγορά θέλουν μία απλή και γρήγορη διαδικασία. Η συλλογή είναι μια μορφή διαφήμισης που επιτρέπει στους καταναλωτές να προχωρήσουν από το στάδιο της ανακάλυψης σε αυτό της αγοράς μέσα από μία ομαλή εμπειρία. Σε κάθε διαφήμιση με συλλογή προβάλλεται ένα βασικό βίντεο ή μία βασική εικόνα με τέσσερις μικρότερες συνοδευτικές εικόνες από κάτω που εμφανίζονται σε διάταξη πλέγματος.

Άμεση εμπειρία (πρώην καμβάς): Πρόκειται για μία εμπειρία, η οποία προβάλλεται σε πλήρη οθόνη και ανοίγει αφού ο χρήστης πατήσει την διαφήμισή σας από φορητή συσκευή. Δημιουργήστε αυτού του είδους την διαφήμιση προκειμένου να αναδείξετε με εικόνες την επωνυμία ή τα προϊόντα/υπηρεσίες της επιχείρησης σας.

Τρόποι Στόχευσης

Το Facebook δείχνει αυτόματα τις διαφημίσεις στα άτομα που είναι πιθανότερο να τις θεωρήσουν σχετικές. Μπορείτε να στοχεύσετε περαιτέρω την προβολή των διαφημίσεών σας με τρία εργαλεία επιλογής κοινού.

Κοινά Facebook Διαφήμιση - SmartWebDesign

Βασικά κοινά

  • Δημογραφικά στοιχεία (ηλικία,  φύλο, εκπαίδευση, επάγγελμα κλπ.)
  • Τοποθεσία
  • Ενδιαφέροντα
  • Συμπεριφορά (προηγούμενες αγορές, χρήση συσκευών κλπ.)
  • Συνδέσεις (άτομα που έχουν συνδεθεί με την σελίδα ή την εκδήλωσή σας στο Facebook)

Προσαρμοσμένα κοινά

  • Λίστες επαφών (αξιοποιείστε λίστες email και πληροφορίες που συλλέγετε στο κατάστημα σας για σκοπούς επαναστόχευσης στο διαδίκτυο)
  • Χρήστες εφαρμογής
  • Επισκέπτες στον ιστότοπο (άτομα που έχουν επισκεφθεί τον ιστότοπο σας ή έχουν κάνει ορισμένες ενέργειες σε αυτόν)

Παρόμοια κοινά

Προσεγγίστε νέα άτομα των οποίων τα ενδιαφέροντα είναι παρόμοια με αυτά των πελατών σας. Τα παρόμοια κοινά αποτελούν έναν γρήγορο και αποτελεσματικό τρόπο προσέγγισης ατόμων που είναι πιθανό να ανταποκριθούν στις διαφημίσεις σας. Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να δημιουργήσετε ένα αρχικό κοινό το οποίο περιλαμβάνει άτομα που είναι ήδη πελάτες σας. Στη συνέχεια, οι διαφημίσεις σας θα προσεγγίσουν άτομα με κοινά ενδιαφέροντα και χαρακτηριστικά.

Τι να αποφύγετε

  • Να την κάνετε μόνοι σας ή άτομο που δεν γνωρίζει. Μπορεί να φαίνεται εύκολο όμως δεν είναι και τόσο. Κάποιος που θα δοκιμάσει να τρέξει διαφήμιση στο Facebook, χωρίς να γνωρίζει τι κάνει, στο 90% των περιπτώσεων απλά ξοδεύει τα χρήματά του.
  • Να τρέξετε διαφήμιση χωρίς ένα ελκυστικό εικαστικό. Ένα όμορφο δημιουργικό μπορεί να βελτιώσει κατακόρυφα την απόδοση μίας καμπάνιας όπως και ένα άσχημο μπορεί να επιτύχει ακριβώς το αντίθετο.
  • Να επαναυτείτε. Οι συνεχείς δοκιμές και βελτιστοποιήσεις αποτελούν το μυστικό της επιτυχίας στη Facebook διαφήμιση. Αυτό που πουλάει σήμερα μπορεί αύριο να μην πουλάει.
  • Μη ξοδεύετε αλόγιστα. Ξεκινήστε από ένα συγκρατημένο budget και αυξήστε το μόλις δείτε τα πρώτα αποτελέσματα.

Facebook Διαφήμιση στη SmartWebDesign

Στη SmartWebDesign ειδικευόμαστε στα Facebook Ads και στην ανάπτυξη ολοκληρωμένων στρατηγικών Social Media Marketing. Συνδυάζοντας το κατάλληλο δημιουργικό, τη σωστή στόχευση και το ανελέητο A/B testing καταφέρνουμε να πετυχαίνουμε και να ξεπερνάμε τους επιχειρησιακούς στόχους των πελατών μας.  

Θέλετε να εκμεταλλευτείτε τη δύναμη της Facebook διαφήμισης;

Επικοινωνήστε μαζί μας.

scroll-to-top