Διαφήμιση για Τουριστικές Επιχειρήσεις: Τακτικές που θα σας Απογειώσουν!

Οι επαγγελματίες του τουρισμού βρίσκουν συνεχώς νέους δρόμους με σκοπό την περαιτέρω ανάπτυξή των επιχειρήσεών τους, που αποτελούν μεγάλο κομμάτι της εθνικής μας οικονομίας. Οι περισσότεροι από αυτούς γνωρίζουν πολύ καλά πως η online διαφήμιση για τις τουριστικές επιχειρήσεις αποτελεί ίσως τον πιο αποτελεσματικό τρόπο για να την πετύχουν! Ποιες είναι όμως εκείνες οι τακτικές της online διαφήμισης που θα απογειώσουν τα κέρδη μιας σύγχρονης τουριστικής επιχείρησης! Αυτό είναι ένα ερώτημα που θα προσπαθήσουμε να απαντήσουμε στη συνέχεια του άρθρου!

Οι επίδοξοι πελάτες σας σχεδιάζουν online τις διακοπές τους

Σε όποια κατηγορία και αν εμπίπτει η τουριστική σας επιχείρηση π.χ. ξενοδοχείο, εταιρία ενοικίασης αυτοκινήτων, εστιατόριο κ.α., πρέπει να γνωρίζετε πως οι δυνητικοί σας πελάτες σχεδιάζουν κάθε βήμα των διακοπών τους online, συγκρίνοντας προσφορές και διαβάζοντας κριτικές, ώστε να μπορέσουν να κάνουν την τελική επιλογή για το ποιες είναι οι πιο ποιοτικές αλλά και συμφέρουσες υπηρεσίες για αυτούς. Συνεπώς, μία προσεγμένη και συνεπής online παρουσία αποτελεί το κλειδί για να τους προσεγγίσετε και να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό που συχνά είναι πολύ έντονος.

Το πρώτο βήμα λοιπόν είναι η δημιουργία μίας ευπαρουσίαστης και εύχρηστης ιστοσελίδας με ευκολο check out, μέσω της οποίας οι πελάτες σας θα μπορούσαν να κάνουν με ευκολία της κρατήσεις τους και να έρθουν σε επικοινωνία μαζί σας.

Έχω μία σύγχρονη ιστοσελίδα, ωστόσο δεν προσελκύει πελάτες!

Εδώ είναι ακριβώς και το κρίσιμο σημείο όπου θα χρειαστείτε μία ολοκληρωμένη στρατηγική online διαφήμισης για τουριστικές επιχειρήσεις, ώστε να καταφέρετε το επιθυμητό αποτέλεσμα. Να αυξήσετε δηλαδή τους πελάτες σας και κατά συνέπεια τα έσοδά σας. Αρχικά πρέπει να γνωρίζετε πως διαφορετικές μέθοδοι online διαφήμισης, οδηγούν σε διαφορετικά επιμέρους αποτελέσματα τα οποία όμως συνεπικουρούν στην επίτευξη του πρωταρχικού σας στόχου. Ο πιο σημαντικός διαχωρισμός ανάμεσα σε αυτές τις μεθόδους αφορά την διάκριση πληρωμένη και την οργανική διαφήμιση!

Πληρωμένη Διαφήμιση για Τουριστικές Επιχειρήσεις!

Η πληρωμένη διαφήμιση για τουριστικές επιχειρήσεις είναι σε θέση να επιφέρει άμεσα αποτελέσματα στην επισκεψιμότητα και τις πωλήσεις του site σας από τη στιγμή που θα αρχίσει να τρέχει, ωστόσο τα αποτελέσματα είναι βραχυπρόθεσμα, διαρκούν δηλαδή όσο η διαφήμισή σας είναι online. Μπορείτε να δημιουργήσετε online διαφημίσεις για την τουριστική σας επιχείρηση στη Google, η οποία είναι η πιο δημοφιλής μηχανή αναζήτησης ή σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπως είναι το Facebook και το Instagram.

Γενικότερα τα Google Ads, οι διαφημίσεις δηλαδη που εμφανίζονται στη Google στοχεύουν στις άμεσες μετατροπές των επισκεπτών μιας ιστοσελίδας σε αγοραστές, καθώς απευθύνονται σε ένα ήδη ώριμο αγοραστικό κοινο το οποίο έχει μπει στη διαδικασία να κάνει αναζητήσεις χρησιμοποιώντας φράσεις-κλειδιά, σχετικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας π.χ. «Οικονομικά Τουριστικά Πακέτα στη Σαντορίνη».

Από την άλλη οι διαφημίσεις στα social media στοχεύουν κοινά βάσει των ενδιαφερόντων τους. Συνεπώς, αποτελούν ένα πολύ καλό τρόπο για να προσεγγίσετε πελάτες που βρίσκονται σε ένα πιο πρώιμο καταναλωτικά στάδιο και να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της επιχείρησής σας.

Και οι δύο πλατφόρμες παρέχουν εύκολους τρόπους διαχείρισης των διαφημίσεων που έχετε δημιουργήσει, μέσω των οποίων μπορείτε και να προσαρμόσετε το επιθυμητό ημερήσιο σας budget!

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα Google και τα Facebook Ads, διαβάστε εδώ!

Οργανική Διαφήμιση για Τουριστικές Επιχειρήσεις

Αναρωτιέστε αν υπάρχει δωρεάν διαφήμιση για τις τουριστικές επιχειρήσεις! Βέβαια και υπάρχει, αναφερόμαστε φυσικά στα οργανικά αποτελέσματα της Google! Προσοχή όμως, δεν θα έπρεπε να πιστέψετε πως μία θέση στην πρώτη σελίδα των οργανικών αποτελεσμάτων, στον όρο αναζήτησης που σας ενδιαφέρει, θα έρθει άκοπα. Το SEO, η βελτιστοποίηση δηλαδή ενός site για τις μηχανές αναζήτησης, αποτελεί μία πολυπαραγοντική διαδικασία, η οποία παίρνει αρκετό χρόνο, ώστε να αποδώσει καρπούς. Όταν ωστόσο συμβεί αυτό, αποτελεί μία σταθερή πηγή κίνησης για το site σας.

Μία από τις πιο επιτυχημένες τακτικές SEO είναι η συχνή δημιουργία και δημοσίευση περιεχομένου το οποίο είναι πρωτότυπο και έχει αξία για τους χρήστες της Google. Αυτό μπορεί να γίνει έχοντας μία σελίδα blog στο site σας, στην οποία μπορείτε να δημοσιεύετε άρθρα σχετικά με το niche σας, το πεδίο δηλαδή των ενδιαφερόντων του κοινού που θέλετε να προσελκύσετε. Παραδείγματος χάριν, αν έχετε ένα ταξιδιωτικό γραφείο θα μπορούσατε να γράψετε ένα άρθρο για τους ομορφότερους οικισμούς στην Ελλάδα!

Δημιουργώντας πρωτότυπο περιεχόμενο, θα πρέπει να χρησιμοποιείτε τις φράσεις και λέξεις κλειδια που αποτελούν το κέντρο ενδιαφέροντος για την επιχείρησή σας, χωρίς ωστόσο να κάνετε υπερβολική και αφύσικη χρήση τους, αυτό θα είχε πιθανότητα τα αντίθετα αποτελέσματα. Θα πρέπει να έχετε στο μυαλό σας ότι δημιουργείτε περιεχόμενο το οποίο θα απευθύνεται τους χρήστες και όχι για τις μηχανές αναζήτησης, ώστε να γράφετε άρθρα που όντως θα προσελκύσουν κίνηση για την τουριστική σας επιχείρηση.

Διαφήμιση για τουριστικές επιχειρήσεις-seo-smartwebdesign

Συνοψίζοντας

Δεν υπάρχει αμφιβολία πως η digital διαφήμιση για τις τουριστικές επιχειρήσεις είναι ένα πανίσχυρο μέσο για να προσελκύσουν πελάτες και να δουν τα κέρδη τους να εκτοξεύονται. H SmartWebdesign έχοντας μεγάλη εμπειρία στη διαφήμιση τουριστικών επιχειρήσεων, είναι σε θέση να δημιουργήσει μία ολοκληρωμένη στρατηγική digital marketing με σκοπό την κατακόρυφη αύξηση της κερδοφορία σας!

Θέλετε να αποκτήσετε τώρα ένα ολιστικό πλάνο πληρωμένης και οργανικής διαφήμισης για την επιχείρησή σας;

Επικοινωνήστε μαζί μας!