Google Shopping Ads: Αυξήστε τις πωλήσεις του E-shop σας
Βρίσκεστε σε διαδικασία αναζήτησης τρόπων αύξησης των κερδών και των πωλήσεων του ηλεκτρονικού σας καταστήματος. Τα Google Shopping Ads (ή αλλιώς διαφημίσεις αγορών της Google) μπορεί να είναι ένας από τους αποτελεσματικούς τρόπους διαφήμισης για να το επιτύχετε.
Τι είναι τα Google Shopping Ads
Αν και στην Ελλάδα έγιναν διαθέσιμα στα τέλη του 2019, στο εξωτερικό παρουσιάστηκαν από τη Google το 2010.
Οι διαφημίσεις περιλαμβάνουν:
- Εικόνα του προϊόντος
- Τιμή
- Brand
Εκτός από αυτά, μπορεί να περιλαμβάνει:
- Κριτικές
- Πληροφορίες Αποστολής
- Προσφορές
Σαν τρόπους παρουσίασης των προϊόντων θυμίζουν marketplace όπως η Skroutz, το Amazon κλπ
Οι διαφημίσεις εμφανίζονται όταν ο χρήστης πραγματοποιεί προϊόντικες αναζητήσεις στην πλατφόρμα της Google. Μπορεί να εμφανιστούν πάνω από τα οργανικά αποτελέσματα, στο πλάι τους, στους χάρτες καθώς και στην αναζήτηση εικόνων.
Επιπρόσθετα, δύναται να εμφανιστούν σε site όπως το Youtube, το Gmail και γενικά σε Partner Site της Google.
Ενώ φυσικά υπάρχει και το Google Shopping που λειτουργεί σαν ολοκληρωμένο marketplace σύγκρισης τιμών.
Ποια είναι τα πλεονεκτήματα τους
- Εμφανίζεστε πρώτοι. Τα Google Shopping Ads όπως αναφέραμε ήδη εμφανίζονται σε πολύ εμφανή σημεία στο χρήστη δίνοντας έτσι στο διαφημιζόμενο τεράστια ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Παράλληλα, λόγο της διευρυμένης “τραβάνε” πιο εύκολα την προσοχή του χρήστη έναντι των οργανικών αποτελεσμάτων.
- Απευθύνεστε σε στοχευμένο κοινό. Οι διαφημίσεις αγορών της Google απευθύνονται σε χρήστες που αναζητούν ενεργά προϊόντα δηλαδή σε χρήστες που έχουν μπει ήδη στη διαδικασία πραγματοποίησης μιας αγοράς που σημαίνει μία πιθανή πώληση για εσάς!
- Έχετε διευρυμένη online παρουσία. Σε αντίθεση με άλλους τύπους διαφημίσεων δύναται σε μία αναζήτηση να εμφανιστούν πάνω από 1 διαφημιζόμενο προϊόν σας (πχ. Αν έχετε ρολόγια στην αναζήτηση “ρολόγια tommy hilfiger” μπορεί να εμφανιστούν 2 προϊόντα σας).
Πως ξεκινάτε
- Δημιουργία Λογαριασμού Merchant Center. Για να μπορείτε να τρέξετε διαφημίσεις αγορών πρέπει να ανεβάσετε ένα feed με τα προϊόντα σας και τις πληροφορίες τους. Το Merchant Center διαθέτει πολλούς τρόπους που μπορεί να γίνει αυτό (χειροκίνητα, με σκανάρισμα της ιστοσελίδας σας, μέσω Google Sheet κλπ). Μέσω από το Merchant Center μπορείτε να κατηγοριοποιήσετε τα προϊόντα.
- Διασύνδεση Με Google Ad Account. Στη συνέχεια απαιτείται η διασύνδεση με το διαφημιστικό λογαριασμό σας στη Google. Αν δεν διαθέτετε έναν θα πρέπει να δημιουργήσετε.
- Δημιουργία Καμπάνιας. Καθορίζεται τα προϊόντα που θέλετε να διαφημίσετε, ορίζετε το ημερήσιο budget σας καθώς και τη γεωγραφική στόχευση.
Συνοψίζοντας
Αν διαθέτετε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα πρέπει οπωσδήποτε να σκεφτείτε τα Google Shopping Ads ως ένα πιθανό τρόπο προώθησης που θα αυξήσει την επισκεψιμότητα και τις πωλήσεις του e-shop σας σημαντικά.
Χρησιμοποιώντας τις, έχετε τη δυνατότητα να εμφανίζετε διαφημίσεις με εικόνα και κείμενο, ακριβώς στην κορυφή των αποτελεσμάτων της μηχανής αναζήτησης σε άτομα που έχουν υψηλό επίπεδο «πρόθεσης αγοράς».
Θεωρείτε ότι τα Google Shopping Ads μπορεί να είναι αποδοτικά και να αυξήσουν τα κέρδη σας;
Στη SmartWebDesign, ως πιστοποιημένοι Google Partners, είμαστε έτοιμοι να σας δώσουμε τις κατάλληλες λύσεις και να υλοποιήσουμε τα Google Shopping Ads της επιχείρησής σας.