Ο τουριστικός κλάδος αναπτύσσεται ραγδαία. Πάνω από το 50% των τουριστών, επισκέπτονται ιστοσελίδες ξενοδοχείων και καταλυμάτων προκειμένου να κάνουν κάποια κράτηση online. Στοιχεία όπως, η συνολική εμπειρία του χρήστη στην ιστοσελίδα, ο σχεδιασμός, η χρηστικότητα αλλά και η αλληλεπίδρασή του με το site, παίζουν πολύ καθοριστικό ρόλο.

Για αυτόν τον λόγο, η εταιρεία μας έχει εξειδικευτεί στην κατασκευή ιστοσελίδων για ξενοδοχεία, ενώ χρησιμοποιώντας τα πλέον εξελιγμένα εργαλεία είναι σε θέση να προσφέρει μια επιτυχημένη διαδικτυακή παρουσία του ξενοδοχείου σας.

Τι πρέπει να έχει μία ιστοσελίδα ξενοδοχείου

  • Ελκυστική παρουσίαση του καταλύματός  σας και των υπηρεσιών που προσφέρετε! 

Με άλλα λόγια πρέπει να φροντίσετε η ιστοσελίδας σας να παρουσιάζει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την επιχείρησή σας. Τα δωμάτιά σας πρέπει να έχουν αναλυτικές περιγραφές, που να συμπεριλαμβάνουν τις εκάστοτε παροχές που προσφέρετε. Φυσικά, αυτές οι περιγραφές πρέπει να συνοδεύονται από ελκυστικές φωτογραφίες αλλά και βίντεο, ώστε οι πελάτες σας να έχουν μία ακριβή εικόνα για τις επιλογές διαμονής που τους προσφέρετε. 

  • Εύχρηστο σύστημα κρατήσεων 

Μία από τις βασικές προϋποθέσεις για την κατασκευή μιας ιστοσελίδας ξενοδοχείου είναι η δημιουργία ενός εύχρηστου συστήματος κρατήσεων που αφενός θα απλοποιεί την διαδικασία κράτησης για τους πελάτες σας και αφετέρου θα κάνει εύκολη την διαχείρισή τους από εσάς!

Με ποιους τρόπους επιτυγχάνουμε αυτόν τον στόχο:

Σύστημα Channel Manager

Διασύνδεση με τον channel manager της επιλογής σας (π.χ. Webhotelier) μέσω του οποίου λαμβάνετε όλες σας τις κρατήσεις από τα διάφορα κανάλια που χρησιμοποιείτε, ενημερώνετε τη διαθεσιμότητα καθώς και τον τιμοκατάλογο των δωματίων σας.

Σύστημα Κρατήσεων Onsite

Εγκατάσταση συστήματος κρατήσεων στην ιστοσελίδα σας με δυνατότητα λήψης online πληρωμών (π.χ. διασύνδεση με ελληνική τράπεζα, Viva Wallet, Paypal). Ενημέρωση διαθεσιμότητας και τιμών μέσα από το διαχειριστικό της ιστοσελίδας.

Request Φόρμα

Δημιουργία φόρμας ενδιαφέροντος με συμπλήρωση απαραίτητων στοιχείων (αριθμός ατόμων, ημερομηνίες κλπ.) 

Με ποιους τρόπους επιτυγχάνουμε αυτόν τον στόχο:

Σύστημα Channel Manager

Διασύνδεση με τον channel manager της επιλογής σας (π.χ. Webhotelier) μέσω του οποίου λαμβάνετε όλες σας τις κρατήσεις από τα διάφορα κανάλια που χρησιμοποιείτε, ενημερώνετε τη διαθεσιμότητα καθώς και τον τιμοκατάλογο των δωματίων σας.

Σύστημα Κρατήσεων Onsite

Εγκατάσταση συστήματος κρατήσεων στην ιστοσελίδα σας με δυνατότητα λήψης online πληρωμών (π.χ. διασύνδεση με ελληνική τράπεζα, Viva Wallet, Paypal). Ενημέρωση διαθεσιμότητας και τιμών μέσα από το διαχειριστικό της ιστοσελίδας.

Request Φόρμα

Δημιουργία φόρμας ενδιαφέροντος με συμπλήρωση απαραίτητων στοιχείων (αριθμός ατόμων, ημερομηνίες κλπ.) 


Ενδεικτικά Έργα

La Mer - Κατασκευή Ιστοσελίδων για Ξενοδοχεία

La Mer Deluxe Hotel & Spa


One of the finest Adults only Hotels in Santorini.
Antinea - Κατασκευή Ιστοσελίδων για Ξενοδοχεία - SmartWebDesign

Antinea Suites & Spa


An exclusive 4* hotel built in traditional Cycladic architecture.
Sea-Breeze-Santorini-Κατασκευή-Ιστοσελίδων-για-Ξενοδοχεία-SmartWebDesign

Sea Breeze


Luxury Beachfront Resort at the cape of southern nature of Santorini.
Olitenia-Κατασκευή-Ιστοσελίδων-για-Ξενοδοχεία-SmartWebDesign

Olitenia


Spacious family resort locatin in Neos Marmaras, Halkidiki.

Επιχορηγήσεις ΕΣΠΑ για κατασκευή ιστοσελίδας ξενοδοχείου

Η κατασκευή ιστοσελίδας της επιχείρησής σας δύναται να επιχορηγηθεί από μία πληθώρα προγραμμάτων ΕΣΠΑ καλύπτοντας έως και το 100% του κόστους της ιστοσελίδας σας, με το ποσοστό της επιχορήγησης να εξαρτάται από το πρόγραμμα στο οποίο έχετε υπαχθεί.

Προϋποθέσεις για να μπει μία σελίδα σε ΕΣΠΑ

Ένα  από τα βασικά κριτήρια τα οποία πρέπει να πληροί μία ιστοσελίδα ξενοδοχείου ώστε να ενταχθεί σε κάποιο πρόγραμμα  ΕΣΠΑ, είναι η προσβασιμότητα σε ΑΜΕΑ. Αυτό εξασφαλίζεται  με την συμμόρφωση  της ιστοσελίδας στα διεθνή πρότυπα WCAG 2.0.

Φυσικά μετά την ολοκλήρωση των εργασιών μας, σας παρέχουμε όλες τις απαραίτητες βεβαιώσεις για τον φάκελό σας.υποσύνολα. Αφενός  έτσι σας δίνετε η  ευκαιρία να εντείνετε τις διαφημιστικές σας προσπάθειες προς τις ομάδες κοινού που θα σας αποφέρουν την μεγαλύτερη κερδοφορία  και αφετέρου να δημιουργήσετε παραλλαγές του περιεχομένου σας, ώστε να μεγιστοποιήσετε την απήχησή του προς το εκάστοτε κοινό!

Μετά την κατασκευή της ιστοσελίδας

Η κατασκευή μιας ορθά δομημένης και  λειτουργικής σελίδας είναι το πρώτο βήμα,  ώστε να προσελκύσετε πελάτες στην επιχείρησή σας! Το επόμενο στάδιο το οποίο είναι ζωτικής σημασίας για την αύξηση της κερδοφορίας του ξενοδοχείου σας είναι η προβολή της ιστοσελίδας σας μέσω των κατάλληλων καναλιών Digital Marketing.

Για να αποφασίσετε ποια είναι η κατάλληλη στρατηγική ξενοδοχειακού marketing για την επιχείρησή σας, πρέπει να βρείτε το κοινό στο οποίο πρέπει να στοχεύσετε μετά από μία λεπτομερή έρευνα!

Τι πρέπει να γνωρίζετε για το κοινό σας:

Την εθνικότητα

Την ηλικία

Την οικογενειακή κατάσταση

Το εισόδημα

Πιθανά ενδιαφέροντα

Όλες αυτές οι πληροφορίες  θα σας βοηθήσουν να κάνετε το λεγόμενο «Audience segmentation», τον κατακερματισμό δηλαδή του κοινού σας σε μικρότερα υποσύνολα. Αφενός  έτσι σας δίνετε η  ευκαιρία να εντείνετε τις διαφημιστικές σας προσπάθειες προς τις ομάδες κοινού που θα σας αποφέρουν την μεγαλύτερη κερδοφορία  και αφετέρου να δημιουργήσετε παραλλαγές του περιεχομένου σας, ώστε να μεγιστοποιήσετε την απήχησή του προς το εκάστοτε κοινό!

Τρόποι προώθησης της ιστοσελίδας του ξενοδοχείου σας

SEO/SEM: Προώθηση στην Google

Η προώθηση μίας ιστοσελίδας στη Google περιέχει ένα ευρύ φάσμα ενεργειών, το οποίο χωρίζεται σε δύο βασικές κατηγορίες: Την πληρωτή διαφήμιση στην Google (SEM) και την οργανική προώθηση μιας ιστοσελίδας (SEO). 

Η πληρωτή  διαφήμιση στην Google είναι ένα όπλο το οποίο δεν  θα έπρεπε να λείπει από την φαρέτρα προώθησης κανενός ξενοδοχείου. Η Google μάλιστα σας δίνει την  δυνατότητα να τρέξετε  μία συγκεκριμένη κατηγορία διαφημίσεων, τις διαφημίσεις ξενοδοχείων. Οι συγκεκριμένες καμπάνιες μπορούν να σας βοηθήσουν να στοχεύσετε κοινό που αναζητά ενεργά κατάλυμα στους χάρτες της περιοχής σας!

Το SEO αφορά όλες εκείνες τις ενέργειες που προάγουν την φιλικότητα της ιστοσελίδας σας προς την Google, αλλά και προς τους χρήστες της. Συνοπτικά αναφέρουμε την βελτιστοποίηση της ταχύτητας της, τη δημιουργία εσωτερικών συνδέσμων και φυσικά την τακτική τροφοδοσία της ιστοσελίδας σας με ποιοτικό περιεχόμενο το οποίο θα προσελκύει εμπορικά ωφέλιμη κίνηση στο site σας και δυνητικούς επισκέπτες για το ξενοδοχείο σας! 

Προώθηση στα Social Media

Ένα άλλο ισχυρό διαφημιστικό κανάλι για την προώθηση του ξενοδοχείου σας είναι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook, το Instagram, το TikTok κ.α., αποτελούν από τους πιο ισχυρούς διαύλους επικοινωνίας στις μέρες μας και κατά συνέπεια ένα πολύ δυνατό όπλο marketing για το ξενοδοχείο σας!

Καθιερώνοντας ισχυρή παρουσία στα κοινωνικά δίκτυα και χρησιμοποιώντας στοχευμένες διαφημίσεις για να προβάλετε την τοποθεσία, τις εγκαταστάσεις και τις παροχές που προσφέρετε, μπορείτε να πετύχετε την κατακόρυφη αύξηση του ROI σας, του κέρδους δηλαδή που θα αποκομίσετε έναντι της αρχικής διαφημιστικής σας επένδυσης.

Τέλος, τα social Media αποτελούν τον πιο άμεσο τρόπο για να επικοινωνείτε με τους παλαιούς αλλά και νέους επισκέπτες του ξενοδοχείου σας, κατά συνέπεια η τακτική παρουσία σας σε αυτά και αλληλεπίδραση με το κοινό που σας ακολουθεί, είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αυξήσετε το loyalty και την απήχηση του brand του ξενοδοχείου σας!

Αποκτήστε την ιστοσελίδα που αξίζει στο ξενοδοχείο σας 

H SmartWebDesign έχοντας πολυετή εμπειρία στην κατασκευή ιστοσελίδων για ξενοδοχεία, βρίσκεται δίπλα σας στην κατασκευή μιας ιστοσελίδας για ξενοδοχείο σας, αλλά και στην προώθησή της.

Κλείστε άμεσα ραντεβού για να δημιουργήσουμε για εσάς μία ιστοσελίδα ξενοδοχείου που θα ανταποκρίνεται πλήρως στις ανάγκες σας και μία  ολοκληρωμένη στρατηγική digital marketing για την προώθησή της.