Κορονοϊός & Επιχειρήσεις: Η στροφή στο Digital πιο επίκαιρη από ποτέ
Μία από τις μεγαλύτερες επιπτώσεις της νόσου COVID-19 και των μέτρων για την αντιμετώπισή της είναι στην οικονομία. Κλάδοι όπως ο τουρισμός και η ένδυση σημειώνουν τη μεγαλύτερη πτώση στο τζίρο τους ενώ κλάδοι όπως τα σούπερ μάρκετ και τα φαρμακεία παρουσιάζουν θεαματική αύξηση. Μεγάλη αλλαγή παρατηρείται και στον τρόπο που πραγματοποιούν τις αγορές τους οι καταναλωτές. Με τα φυσικά καταστήματα κλειστά οι αγοραστές στρέφονται περισσότερο από ποτέ στις online αγορές. Φυσικά αυτό δίνει μεγαλύτερο πλεονέκτημα στα ήδη εδραιωμένα e-shop αλλά ταυτόχρονα αποτελεί και το μεγαλύτερο κίνητρο στις επιχειρήσεις που δεν έχουν, ή έχουν πενιχρή, να αποκτήσουν online παρουσία και να επενδύσουν στο digital marketing.
Γιατί να επενδύσω στην δημιουργία ενός e-shop;
Όπως αναφέραμε ήδη αυτή τη στιγμή οι online αγορές αποτελούν μονόδρομο για τους καταναλωτές.
Σύμφωνα με στοιχεία πελατών μας έχει παρατηρηθεί αύξηση στα έσοδα των online πωλήσεων έως και 150% τον τελευταίο μήνα.
Φυσικά ένα ηλεκτρονικό κατάστημα δεν είναι χρήσιμο μόνο για αυτήν την περίοδο που περνάμε. Ο σύγχρονος τρόπος ζωής έχει δημιουργήσει καινούργιες ανάγκες που στο παρελθόν δεν υπήρχαν ή μπορεί να μην ήταν ορατές. Οι καταναλωτές πλέον αναζητούν την εύκολη και γρήγορη αγορά, ενώ προτιμούν να βρίσκονται στην άνεση του σπιτιού τους ή του γραφείου τους από το να επισκεφθούν κάποιο φυσικό κατάστημα. Επιπλέον, τα online καταστήματα σου δίνουν απίστευτη ευελιξία καθώς η λειτουργία τους είναι 24/7, δίνοντάς τη δυνατότητα σε μία επιχείρηση να μπορεί να πραγματοποιεί πωλήσεις καθ’όλη τη διάρκεια της ημέρας.
Παράλληλα, ένα ηλεκτρονικό κατάστημα άρει τους γεωγραφικούς περιορισμούς ενός φυσικού καταστήματος. Μία επιχείρηση που βρίσκεται σε ένα νησί μπορεί πλέον να πουλάει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της σε όλη την Ελλάδα ή ακόμα και σε όλο τον κόσμο. Ένα ακόμη μεγάλο πλεονέκτημα του ηλεκτρονικού καταστήματος είναι η διαφορά του κόστους έναντι του φυσικού καταστήματος (έξοδα ενοικίου, ασφάλιση, μισθοδοσία κτλ.).
Τι πρέπει να προσέξετε
Η κατασκευή μιας ιστοσελίδας δεν αποτελεί αυτόματη εγγύηση επιτυχίας χωρίς να ληφθούν υπόψιν κάποιοι παράγοντες κατά την υλοποίησή της. Περιληπτικά αναφέρουμε:
- Δημιουργία ξεκάθαρης δομής με σωστά διαμορφωμένο layout για εύκολη πλοήγηση των χρηστών που φυσικά θα οδηγεί σε πώληση.
- Υψηλές ταχύτητες φόρτωσης.
- Mobile friendly σχεδιασμός (πάνω από το 50% των επισκεπτών πλέον είναι από κινητές συσκευές)
Παράλληλα, εξαιρετικής σημασίας είναι η στρατηγική προώθησης που θα ακολουθηθεί ώστε να φέρει το website σας μπροστά στο κατάλληλο κοινό.
Κοιτώντας το μέλλον των επιχειρήσεων & της αγοραστικής συμπεριφοράς
Όλοι σκεφτόμαστε ότι η πανδημία κάποια στιγμή θα τελειώσει, αυτό όμως που δεν γνωρίζουμε είναι οι συνέπειες που αυτή θα αφήσει τόσο στην κοινωνία όσο και στον τομέα της οικονομίας.
Ήδη πριν από αυτή την μεγάλη κρίση αλλά ιδιαίτερα στο μεσοδιάστημα αυτής, παρατηρούμε ότι η προσοχή όλων μας, από επιχειρήσεις, υπαλλήλους, καθηγητές, παιδιά, γονείς, παππούδες έχει στραφεί σχεδόν εξ ολοκλήρου στη χρήση του διαδικτύου. Για δουλειά, για ευχαρίστηση, για μελέτη, για επικοινωνία ο online κόσμος βρίσκεται στο προσκήνιο. Μήπως αυτή η κατάσταση ήρθε για να μείνει;
Με την ευρεία χρήση των Social Media πλατφορμών όπως Facebook, Instagram, Twitter, YouTube κ.ά. οι χρήστες ανταλλάσουν συνεχώς απόψεις, αξιολογούν προϊόντα, αφήνουν κριτικές και σχόλια, επηρεάζοντας τις απόψεις και κατ’ επέκταση την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών. Περισσότερο τώρα από ποτέ, οι επιχειρήσεις πρέπει να δουν τα οφέλη της digital εποχής και να έρθουν πιο “κοντά” με τους πελάτες τους, αδράττοντας ευκαιρία να εισαχθούν σε νέες αγορές που θα έχει ως αποτέλεσμα την αύξηση του κέρδους τους και φυσικά των πωλήσεών τους.
Κατασκευή e-shop στη SmartWebDesign
Η νέα εποχή επιτάσσει και καινοτόμες λύσεις. Στη SmartWebDesign ειδικευόμαστε στην κατασκευή ιστοσελίδων και στη δημιουργία eshop, προσφέροντάς σας προσωποποιημένες λύσεις ανάλογα με τους στόχους και τις ανάγκες της δική σας επιχείρησης ώστε να μπείτε