We live in a Mobile-First World
To 2010 o τότε CEO της Google Eric Schmidt είχε προβλέψει ότι σε λίγα χρόνια θα ζούμε σε έναν Μobile-First World, δηλαδή έναν κόσμο όπου οι κινητές συσκευές θα είναι το κύριο μέσο με το οποίο οι χρήστες αλληλεπιδρούν στο διαδίκτυο.
Στο τέλος του περασμένου έτους υπήρχαν 2 δισεκατομμύρια χρήστες κινητής συσκευών παγκοσμίως, αύξηση κατά 400% την τελευταία δεκαετία, ένας αριθμός που αναμένεται να αυξηθεί περαιτέρω.
Πλέον ο Mobile-First World είναι εδώ.
Mobile-First World και Επιχειρήσεις
Γιατί όμως μια επιχείρηση να την ενδιαφέρει ότι βρισκόμαστε σε έναν Mobile-First κόσμο; Η απάντηση είναι απλή: Διότι αν οι πελάτες σας είναι online μέσω της κινητής τους συσκευής τότε εκεί πρέπει να βρίσκεται και η επιχείρησή σας, και με το 80% των χρηστών του διαδικτύου να συνδέονται σε αυτό μέσω της κινητής τους συσκευής και το μέσο άνθρωπο να ξοδεύει 4 ώρες περίπου τη καθημερινά στο κινητό του κάτι τέτοιο είναι σχεδόν αδύνατο.
Ας δούμε όμως μερικά ακόμα στοιχεία που δείχνουν πόσο σημαντικό είναι η στρατηγική προώθησης της εταιρείας σας να είναι Mobile-First:
- Τον Οκτώβριο του 2016 για πρώτη φορά πιο πολύ χρήστες συνδέθηκαν στο διαδίκτυο μέσω smartphone πάρα από ηλεκτρονικούς υπολογιστές.
- Το γράφημα απεικονίζει την αύξηση της χρήσης του διαδικτύου μέσω κινητών συσκευών έναντι των υπολογιστών.
- Σύμφωνα με τη Google το 34% των online αγορών γίνονται μέσω κινητών συσκευών.
- 82% των χρηστών χρησιμοποιούν το κινητό τους ως σύμβουλο αγορών τη στιγμή που πραγματοποιούν τις αγορές τους σε κάποιο κατάστημα
Ακόμα όμως και στην SmartWebDesign η προτίμηση των χρηστών στις κινητές συσκευές είναι εμφανής. Το παρακάτω γράφημα απεικονίζει τις εμφανίσεις, τα κλικ και το κόστος των διαφημίσεων Adwords όλων των διαφημιστικών λογαριασμών που διαχειριζόμαστε κατά το μήνα Σεπτέμβριο.
Όπως γίνεται εύκολα αντιληπτό ο αριθμός των εμφανίσεων στις κινητές συσκευές ξεπερνά αρκετά αυτές που πραγματοποιούνται έναντι αυτών που πραγματοποιούνται σε υπολογιστές. Η διαφορά είναι ακόμα μεγαλύτερη αν κοιτάξουμε τα κλικ.
Η διαφορά γίνεται εμφανέστερη αν συγκρίνουμε τα στοιχεία του Σεπτέμβριου του 2017 με αυτά του Σεπτέμβριου του 2016.
Η όλο και μεγαλύτερη προτίμηση των χρήσεων στις κινητές τους συσκευές για να αναζητήσουν προϊόντα και υπηρεσίες που τους ενδιαφέρουν είναι εμφανή.
Τι χρειάζεται να κάνει μία επιχείρηση ώστε να είναι Mobile-First;
Πριν μόλις λίγα χρόνια το να έχει μια επιχείρηση responsive ιστοσελίδα θεωρούνταν επαρκές για μία επιχείρηση και την προβολή της στις κινητές συσκευές.
Σήμερα είναι απλά το βασικό προαπαιτούμενο για να αναπτύξει μία επιχείρηση Mobile-First στρατηγική.
Χρήση τεχνολογικών εργαλείων όπως οι AMP (Accelerated Mobile Pages) σελίδες αλλά και των Facebook Instant Articles, η βελτιστοποίηση των Adwords καμπανιών για smartphone ή ακόμα και δημιουργία ξεχωριστών μόνο για κινητές συσκευές είναι μόνο μερικές από τις ενέργειες που θα σας δώσουν το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στον Mobile-First κόσμο.
Η στροφή των χρηστών στις κινητές συσκευές αποτελεί μία τεράστια ευκαιρία για τους marketers και τις επιχειρήσεις να αλληλεπιδράσουν με τους δυνητικούς πελάτες τους με έναν άμεσο τρόπο που δεν είχε υπάρξει ποτέ μέχρι σήμερα.
Το μόνο που χρειάζεται για να εκμεταλλευτούν και να αξιοποιήσουν πλήρως αυτή την ευκαιρία είναι η κατάλληλη Mobile-First στρατηγική.
Είστε έτοιμοι να μπείτε στον Mobile-First World?
Στην SmartWebDesign είμαστε έτοιμοι να σχεδιάσουμε και να υλοποιήσουμε μία Mobile-First στρατηγική για την προώθηση της ιστοσελίδας και της επιχείρησης σας.
Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να επικοινωνήσετε μαζί μας.