H εταιρία υπηρεσιών μεταφοράς Athos Taxi & Transfer Services επιθυμούσε την ολική ανανέωση της online παρουσίας της, αναζητώντας ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που θα την έφερνε μπροστά από το σκληρό ανταγωνισμό που υπάρχει στο χώρο των υπηρεσιών μεταφοράς στην περιοχή της Χαλκιδικής. Στη SmartWebDesign ήμασταν σε θέση να το επιτύχουμε αυτό.
Ολική Ανανέωση Ιστοσελίδας
Πρώτη κίνηση για την ενίσχυση της online παρουσίας της εταιρίας ήταν η ανακατασκευή της ιστοσελίδας της.
Η νέα ιστοσελίδα προσέφερε τα εξής πλεονεκτήματα:
Εύκολο, εύχρηστο και γρήγορο σύστημα κρατήσεων
Ο επισκέπτης έχει 2 δυνατότητες καθώς κάνει την κράτησή του: να επιλέξει μία από τις προκαθορισμένες διαδρομές που προσφέρει η Athos Taxi & Transfer Services ή αν τον ενδιαφέρει η μεταφορά του σε κάποιο άλλο σημείο της Χαλκιδικής να στείλει αίτημα στην εταιρία όσον αφορά το κόστος και τη δυνατότητα πραγματοποίησης της διαδρομής.
Κατασκευή σε 3 διαφορετικές γλώσσες ( Ελληνικά, Αγγλικά, Ρώσικα) για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών παγκοσμίως.
Βελτίωση της θέσης της ιστοσελίδας στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης
Η προηγούμενη ιστοσελίδα ήταν κατασκευασμένη σε μία ξεπερασμένη μορφή της πλατφόρμας Joomla. Αντιθέτως, η νέα ιστοσελίδα είναι κατασκευασμένη στη πιο σύγχρονη μορφή του WordPress, καθιστώντας την ιστοσελίδα πολύ φιλικότερη στις μηχανές αναζήτησης και βελτιώνοντας τη θέση σε σημαντικά keywords.
Παράλληλα, σε συνεργασία με το γραφιστικό μας τμήμα, σχεδιάστηκε ένα σύγχρονο, μοντέρνο logo με στόχο τη βελτίωση της αναγνωρισιμότητας της Athos Taxi & Transfer Services και του brand name της επιχείρησης.
Προώθηση της Athos Taxi & Transfer Services
Επιλέγοντας το καλύτερο κανάλι διαδικτυακής προώθησης της Athos Taxi έπρεπε να λάβουμε υπόψιν 2 σημαντικούς παράγοντες:
- Την ανάγκη για άμεσα αποτελέσματα μιας και όταν ετοιμάστηκε η νέα ιστοσελίδα είχε ξεκινήσει ήδη η τουριστική περίοδος στη Χαλκιδική
- Τη μεγάλη ποικιλία εθνικοτήτων των επισκεπτών που έρχονται κάθε χρόνο στη Χαλκιδικη
Ύστερα από τις προτάσεις που παρουσίασε η SmartWebDesign, αποφασίστηκε η διαφήμιση μέσω Google Adwords.
Κατόπιν έρευνας, συνεχών βελτιστοποιήσεων και παρακολούθησης των καμπανιών τα αποτελέσματα ήταν εντυπωσιακά.
Τα έσοδα που απέφεραν οι διαφημιστικές καμπάνιες για το καλοκαίρι του 2017 ήταν τριπλάσια του διαφημιστικού budget.
Το Μέλλον
Συνεχίζοντας τη συνεργασία με την Athos Taxi στόχος είναι η περαιτέρω αύξηση του μεριδίου που κατέχει στην αγορά μέσω των τεράστιων δυνατοτήτων που προσφέρει το διαδίκτυο για την προώθηση εταιρειών που απασχολούνται στον κλάδο του τουρισμού.