GIFTLAND

Giftlandgr-Smartwebdesign

Δώρα Για Όλους

Με πάνω από 1000 προϊόντα στο ηλεκτρονικό του κατάστημα το Giftland.gr αναζητούσε τον κατάλληλο τρόπο να προωθήσει τα μοναδικά δώρα και τα πρωτότυπα διακοσμητικά του.

Μέσω μίας μελετημένης και σωστά υλοποιημένης ψηφιακής στρατηγικής επιτύχαμε την αύξηση των πωλήσεων και του πελατολογίου της εταιρίας χωρίς να ξοδευτεί ούτε 1€ σε πληρωτές διαφημίσεις!

19,2%

Αύξηση Επισκεψιμότητας

Ανά Μήνα

4x

Αύξηση Εσόδων

Μέσα στο πρώτο 6μηνο

80%

Αύξηση Εμφανίσεων

Στα Οργανικά Αποτελέσματα της Google

Inbound Marketing: Το Μυστικό της Επιτυχίας

Στρατηγική μας απόφαση κατά την κατάρτιση του digital marketing πλάνου για το giftland.gr ήταν η ιστοσελίδα να είναι 100% ανεξάρτητη από τα πληρωτά κανάλια διαφήμισης (Facebook & Google) και να βασιστεί η προώθηση της σε ένα βιώσιμο πλάνο που θα έχει πιο μακροχρόνια αποτελέσματα.

Για αυτό το λόγο διαλέξαμε την προώθηση μέσω των οργανικών αποτελεσμάτων της Google, ή αλλιώς SEO, αφού διαπιστώσαμε (ύστερα από εκτενές keyword research) τον τεράστιο όγκο λέξεις κλειδιών στις οποίες το Giftland μπορούσε να κάνει rank και να αυξηθούν ραγδαία τόσο η επισκεψιμότητα όσο και οι πωλήσεις του!

Η ολική αναδιαμόρφωση της δομής του site, η δημιουργία πελατοκεντρικού περιεχομένου, βελτιστοποίηση της ταχύτητας του site είναι μόνο μερικές από τις ενέργειες που κάναμε για την ανάδειξη ιστοσελίδας στα οργανικά αποτελέσματα.

Πέρα από το SEO

Η σταθερή αύξηση της επισκεψιμότητας της ιστοσελίδας μας επέτρεψε να στρέψουμε την προσοχή μας σε ενέργειες για την περαιτέρω αύξηση των conversion (CRO) καθώς και σε ενέργειες επαναπροσέγγισης των πελατών όπως το E-mail Marketing. Παράλληλα, μέσω του blogging το κατάστημα αυξάνει διαρκώς το awareness για τα προϊόντα του προσφέροντας συμφέρουσες και μοναδικές προτάσεις διακόσμησης αλλά και καινούργιες ιδέες για το τι δώρα να πάρουν!

Digital All The Way

Πλέον το κατάστημα εναρμονίζει κάθε μέρα όλο και περισσότερο τη λειτουργία του με τη digital παρουσία του. Παρουσιάζονται προϊόντα βάση των αναζητήσεων και των αναγκών των online πελατών του επεκτείνοντας τη διαδικτυακή παρουσία του και διεκδικώντας συνεχώς μεγαλύτερο μερίδιο στην αγορά!

scroll-to-top