Λόρδον – Πανσετοσουβλακερί

Λόρδον-Πανσετοσουβλακερί - Πελάτης - SmartWebDesign

Το Λόρδον είναι μια επιχείρηση που δραστηριοποιείται στο χώρο της εστίασης στην περιοχή της Θέρμης εδώ και 9 χρόνια. Με εξειδίκευση σε κλασικά πιάτα και γεύσεις όπως κρεατικά στη σούβλα και τη λαδόκολλα, προσπαθεί μέσα από καινοτόμες ιδέες και μοντέρνες πρακτικές να αναδείξει την ελληνική παράδοση ενός λαϊκού ψητοπωλείου μεταφέροντας τις παραδοσιακές συνταγές σε μια πιο σύγχρονη εκδοχή. Με γνώμονα πάντα την ποιότητα των προϊόντων και τον ενδελεχή έλεγχο των πρώτων υλών, δημιουργεί τις πιο γευστικές συνθέσεις για την ικανοποίηση του ουρανίσκου σας! 

Στόχος ήταν η υλοποίηση μιας 360° digital marketing στρατηγικής για την ενίσχυση όχι μόνο του brand awareness αλλά και την επίτευξη του engagement μεταξύ επιχείρησης και πελατών. 

Εμφάνιση 50.000+ άτομα μηνιαίως

40% Αύξηση Facebook Followers

3X Website Conversions

Website Launching 

Τον Νοέμβριο του 2019 το νέο ecommerce site του Λόρδον βγαίνει στον αέρα. Το design του site βασισμένο σε UX/UI βέλτιστες πρακτικές αλλά και η απλοποιημένη διαδικασία online παραγγελιών, δείχνει μια online παρουσία αρκετά φιλόδοξη. Δίνοντας έμφαση στο responsive design (καθώς οι περισσότερες παραγγελίες γίνονται μέσω κινητού), ο χρήστης μπορεί να παραγγείλει εύκολα και γρήγορα το φαγητό του σε λίγα λεπτά!

Ήδη από τον πρώτο μήνα λειτουργίας του πετυχαίνουμε 50% αύξηση των πωλήσεων, ενώ 2 μήνες μετά το ποσοστό αύξησης των πωλήσεων μέσω του site αγγίζει το 80%.

Social Media Marketing

Υλοποιήσαμε μέσα στο πρώτο τρίμηνο 2 καμπάνιες στα social media και συγκεκριμένα σε Facebook & Instagram. Προσεγγίζοντας όσους περισσότερους ανθρώπους μπορούσαμε σε targeted κοινό στην περιοχή της Θέρμης, καταφέραμε να μεγιστοποιήσουμε το reach ξεπερνώντας τους 50.000 μοναδικούς viewers, αλλά και να αυξήσουμε τις πωλήσεις πενταπλασιάζοντας το conversion value. Παράλληλα, μέσω της δημιουργίας και δημοσίευσης οργανικών post αυξάνουμε το engagement και awareness των followers. 

Μετά την απόκτηση των πρώτων insights και παράλληλα με τις paid τεχνικές, συνεχίσαμε την digital marketing στρατηγική του Λόρδον στοχεύοντας στην ενίσχυση του engagement μέσω των καθημερινών οργανικών posts σε Facebook & Instagram.

scroll-to-top