Πρώτη Σελίδα Google: Πώς να εμφανιστείτε
Όταν η ιστοσελίδα σας εμφανίζεται στην πρώτη σελίδα της Google, αυξάνονται ραγδαία οι πιθανότητες να αυξηθούν τα κλικ που λαμβάνει η ιστοσελίδα σας από οργανικές αναζητήσεις. Ελάχιστοι άνθρωποι περιηγούνται στη δεύτερη σελίδα, λιγότερο από το 10%. Αν μάλιστα μία επιχείρηση καταφέρει η ιστοσελίδα της να εμφανιστεί στην πρώτη σελίδα της Google για λέξεις κλειδιά υψηλής εμπορικής σημασίας για αυτή τότε, πέρα από τα κλικ, έχει βελτιώνει τις πιθανότητες να αυξήσει τις πωλήσεις και το πελατολόγιό της. Μάλιστα, όσο πιο ψηλά στην πρώτη σελίδα εμφανίζεται μία ιστοσελίδα τόσο περισσότερα κλικ και καλύτερα αποτελέσματα αναμένονται.
Από ποια στοιχεία αποτελείται η πρώτη σελίδα της Google
Όταν πραγματοποιείτε μία αναζήτηση η Google προσαρμόζει τα αποτελέσματα που θα εμφανίσει ανάλογα με την εκάστοτε αναζήτηση. Τα κύρια στοιχεία που περιέχει η πρώτη σελίδα της Google συνήθως είναι:
- Διαφημίσεις: Εμφανίζονται συνήθως πρώτες και έχουν το χαρακτηριστικό Sponsored. Για να εμφανιστεί μία επιχειρήση πρέπει να τρέχει Google Ads.
- Οργανικά Αποτελέσματα: Τα οργανικά αποτελέσματα είναι οι ιστοσελίδες που ο αλγόριθμος της Google θεωρεί ότι είναι οι πιο σχετικές με την αναζήτησή σου. Στην πρώτη σελίδα εμφανίζονται έως 10 οργανικά αποτελέσματα σε κάθε αναζήτηση.
- Χάρτες: Αν η αναζήτηση αφορά την εύρεση κάποια επιχειρήσης (πχ. κατασκευή ιστοσελίδων Θεσσαλονίκη) τότε η Google εμφανίζει και ένα χάρτι μαζί με έως 3 τουλάχιστον σχετικές επιχειρήσεις και τα στοιχεία τους. Απαιτείται ύπαρξη Google my Business για να εμφανιστεί μία επιχείρηση στους χάρτες.
- Εικόνες/Βίντεο:Εμφανίζονται όταν η αναζήτηση σχετίζεται με κάποιο βίντεο ή εικόνα (πχ. μια τοποθεσία)
- Rich Snippets: Γνωστά και ως πλούσια αποτελέσματα, τα Rich Snippets είναι εμπλουτισμένα αποσπάσματα που εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης, παρέχοντας πρόσθετες πληροφορίες. (Πχ. Featured Snippets: Συνοπτικές απαντήσεις σε ερωτήσεις που εμφανίζονται πάνω από τα οργανικά αποτελέσματα)
Πώς να εμφανιστείτε στην πρώτη σελίδα της Google με SEO
Η Google χρησιμοποιεί έναν σύνθετο αλγόριθμο για την κατάταξη των ιστοσελίδων, λαμβάνοντας υπόψη εκατοντάδες παράγοντες. Η διαδικασία για να φτάσετε στην πρώτη σελίδα της Google ονομάζεται βελτιστοποίηση για μηχανές αναζήτησης (SEO).
4. Βελτιστοποιήστε για την Google
Αν θέλετε να κατατάσσεστε στην πρώτη σελίδα της Google, πρέπει να βελτιστοποιήσετε το περιεχόμενό σας για τις μηχανές αναζήτησης. Όχι μόνο ανθρώπους.
Υπάρχουν πάνω από 200 παράγοντες που επηρεάζουν την κατάταξη μίας ιστοσελίδας στη Google. Μερικοί από τους πιο σημαντικούς παράγοντες:
- Ταχύτητας Φόρτωσης: Η ταχύτητα φόρτωσης επηρεάζει άμεσα την κατάταξή ενός website. Χρησιμοποιήστε εργαλεία όπως το Google PageSpeed Insights για να εντοπίσετε προβλήματα και να τα διορθώσετε.
- Φιλικότητα προς Κινητές Συσκευές: Με το 70% των επισκεπτών μίας ιστοσελίδας να συνδέονται από κινητές συσκευές είναι εξαιρετικά σημαντικό η ιστοσελίδα σας να είναι πλήρως φιλική και προσαρμόσιμη σε αυτές.
- Meta Tags: Τα Meta Tags είναι στοιχεία που παρέχουν έξτρα πληροφορίες στις μηχανές αναζήτησης για το περιεχόμενο μίας ιστοσελίδας. Τα σημαντικότερα για το SEO είναι τα Meta Titles, Meta Descriptions και τα Alt Texts των εικόνων.
- Εσωτερικοί και Εξωτερικοί Σύνδεσμοι: Η σωστή χρήση συνδέσμων (links) βελτιώνει την εμπειρία του χρήστη και ενισχύει την αξιοπιστία του ιστότοπού σας. Χρησιμοποιήστε εσωτερικούς συνδέσμους για να κατευθύνετε τους χρήστες σε άλλες σελίδες του ιστότοπού σας και εξωτερικούς συνδέσμους προς αξιόπιστες πηγές.
- SEO Optimised Url: Χρησιμοποιήστε καθαρές και περιγραφικές διευθύνσεις URL που περιέχουν τις λέξεις-κλειδιά σας. (πχ. smartwebdesign.gr/prwth-selida-google)
Πόσο καιρό κάνει να εμφανίστεί μία ιστοσελίδα στην πρώτη σελίδα της Google
Ο χρόνος που χρειάζεται μία ιστοσελίδα για να καταταγεί στην πρώτη σελίδα της Google ποικίλλει σημαντικά. Ο νούμερο 1 παράγοντας που επηρεάζει το χρόνο κατάταξης πόσο ανταγωνιστική είναι αυτή η λέξη κλειδί. Εάν διαλέξουμε μία λέξη κλειδί που δεν έχει μεγάλο ανταγωνισμό ή ο ανταγωνισμός δεν έχει κάνει ενέργειες βελτιστοποίησης SEO τότε είναι πολύ πιθανό η σελίδα μας να εμφανιστεί μέσα σε λίγες ημέρες. Εάν όμως, στοχεύσουμε μία λέξη κλειδί για την οποία ανταγωνίζονται δεκάδες site τα οποία κάνουν μήνες ή και χρόνια ενέργειες βελτιστοποίησης SEO τότε θα χρειαστούν μήνες συνεχών ενεργειών ώστε να αρχίσει να εμφανίζεται η δική μας ιστοσελίδα.
Η Google αλλάζει συνεχώς την κατάταξή της καθώς σκανάρει καθημερινά τις ιστοσελίδες ελέγχοντας το SEO τους. Και οι ενημερώσεις αλγορίθμων της Google μπορούν να αλλάξουν τα πράγματα δραματικά.
Γι’ αυτό είναι σημαντικό να αντιμετωπίζουμε το SEO ως μακροπρόθεσμη στρατηγική.
Τι σημαίνει για μία επιχείρηση να είναι στην πρώτη σελίδα της Google
Με το να βρίσκεται μία επιχείρηση, και η ιστοσελίδας της, στην πρώτη σελίδα της Google πετυχαίνουν:
Πρώτη Σελίδα στη Google με τη SmartWebDesign
Στη SmartWebDesign έχουμε βοηθήσει εκατοντάδες επιχειρήσεις να βρεθούν στην πρώτη σελίδα της Google για λέξεις κλειδιά υψηλής εμπορικής σημασίας για αυτές!
Επικοινωνήστε μαζί μας ώστε να αναλύσουμε το project σας και να σας παρουσιάσουμε τη στρατηγική που θα εκτοξεύσει την οργανική επισκεψιμότητα σας και θα οδηγήσει την ιστοσελίδα σας στην πρώτη σελίδα της Google!