Πώς να Εμφανίζεται το Site μου στη Google;
Αν διαθέτετε μία ιστοσελίδα σίγουρα έχετε αναρωτηθεί «Πώς να εμφανίζεται το site μου στη google» ή ακόμα «Πώς να εμφανίζεται το site μου στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων της google».Μια πολύ απλουστευμένη και σύντομη απάντηση σε αυτή την ερώτηση είναι μέσω του digital marketing. Ωστόσο, πρέπει να γνωρίζετε ότι το digital marketing, έχει πολλά διαφορετικά κανάλια τα οποία χρησιμοποιούνται ξεχωριστά ή και όλα μαζί, ώστε το site σας να είναι ορατό στους χρήστες της google, οι οποίοι αναζητούν προϊόντα και υπηρεσίες παρόμοιες με αυτές που προσφέρετε! Σε αυτό το άρθρο θα αναλύσουμε όλους τους τρόπους με τους οποίους μία ιστοσελίδα μπορεί να προωθηθεί στη google, ώστε να αποφασίσετε ποιος ή ποιοι είναι οι καλύτεροι για το δικό σας site.
Γιατί είναι σημαντικό να εμφανίζεται το site μου στη Google;
Η πλειοψηφία των καταναλωτών όταν θέλει να πραγματοποιήσει μία αγορά πραγματοποιεί έστω μία αναζήτηση σχετικά με αυτό (είτε πρόκειται για προϊόν είτε υπηρεσία).
Σύμφωνα μάλιστα με μελέτη της google, το 53% των αγοραστών δηλώνουν πως πριν από κάθε τους αγορά αναζητούν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες για τα οποία ενδιαφέρονται στη google, ωστε να βεβαιωθούν πως κάνουν την καλύτερη επιλογή!
Ακόμα και να μην θέλει να πραγματοποιήσει λοιπόν εκείνη την ώρα την αγορά του, το να εμφανιστεί μία επιχείρηση στiς αναζητήσεις της google ενός χρήστη βοηθά στην εξοικείωση του με αυτή.
Με το να εμφανίζεται το site σας λοιπόν στη google πετυχαίνετε, ταυτόχρονα, αύξηση των πωλήσεών σας καθώς και του brand awareness!
Οι τρόποι με τους οποίους μπορεί να σας βρει κάποιος στη google περιλαμβάνουν την πληρωτή διαφήμιση σε αυτή (Google Ads) αλλά και τα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης.
Πληρωτή διαφήμιση στη Google (Google Ads)
Κάνοντας πληρωτή διαφήμιση στη google έχετε την ευκαιρία να προσεγγίσετε άμεσα και αποτελεσματικά τους δυνητικούς σας πελάτες, στοχεύοντας στους κατάλληλους όρους εμπορικής αναζήτησης, αλλά και σε διάφορα άλλα δημογραφικά στοιχεία τα οποία θα οδηγήσουν τις διαφημίσεις σας στο πιο κατάλληλο κοινό για εσάς (φύλο, ηλικία, τοποθεσία κ.α). Ο τρόπος πληρωμής στα περισσότερα είδη google ads είναι το ppc (pay per click), όπου πληρώνετε μόνο κάθε φορά που κάποιος κλικάρει στην διαφήμισή σας.
Google search ads
Οι πιο διαδεδομένες διαφημίσεις στη google είναι τα search ads, τα οποία βρίσκονται στην κορυφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης με την ένδειξη «Διαφήμιση». Οι συγκεκριμενες διαφημίσεις έχουν ως βάση τους το κείμενο και ως στόχο τους να εμφανίζονται σε χρήστες που αναζητούν όρους-κλειδιά που σχετίζονται με τις υπηρεσίες της διαφημιζόμενης ιστοσελίδας.
Google shopping ads
Ακόμα, εξαιρετικά αποτελεσματικές διαφημίσεις για e-shops που πωλούν προϊόντα, είναι τα shopping ads. Οι συγκεκριμένες διαφημίσεις εμφανίζονται όταν κάποιος αναζητήσει προϊόντα τα οποία διαθέτει η επιχείρησή σας. Σε αντίθεση με τις διαφημίσεις αναζήτησης, σκοπός των shopping ads δεν είναι να διαφημίσουν γενικά το site σας αλλά να διαφημίσουν συγκεκριμένα προϊόντα από αυτό. Τα shopping ads βρίσκονται συνήθως στην δεξιά πλευρά της οθόνης και προσφέρουν χρησιμες πληροφορίες για τα προϊόντα σας, όπως είναι φωτογραφίες, περιγραφή και τιμή.
Φυσικά, υπάρχουν και άλλα είδη διαφήμισης στη google όπως είναι τα display ads, διαφημίσεις με την μορφή εικόνας και video που προβάλλονται στο δίκτυο της google ή τα youtube ads που προβάλλονται στην πλατφόρμα του youtube. Ωστόσο δεν θα επεκταθούμε περαιτέρω σε αυτά τα είδη καθώς δεν αφορούν τα αποτελέσματα των αναζητήσεων της google (SERP).
Οργανικά αποτελέσματα στη Google
Κάτω από τα πληρωμένα αποτελέσματα της google, δηλαδή κάτω από τις διαφημίσεις υπάρχουν τα οργανικά αποτελέσματα. Δηλαδή όλες εκείνες οι σελίδες, τις οποίες έχει κατατάξει η google στα αποτελέσματα μίας αναζήτησης, βάσει της ποιότητας τους! Πώς όμως αποφασίζει η google αν μία σελίδα έχει πιο ποιοτικό και πάνω απ’όλα πιο χρήσιμο περιεχόμενο για τους χρήστες της σε σχέση με μία άλλη, ώστε να την κατατάξει πιο ψηλά στα αποτελέσματα αναζήτησης;
Τι είναι το SEO;
Ηρθε η ώρα να εισάγουμε έναν όρο τον οποίο πιθανόν να έχετε ακούσει, χωρίς να ξέρετε τι ακριβώς σημαίνει, το SEO, aka Search Engine Optimization και στα ελληνικά Βελτιστοποίηση Οργανικών Αποτελεσμάτων. Το SΕΟ είναι ένα σύνολο ενεργειών το οποίο αφορά αρκετές παραμέτρους του site και σκοπό έχει την εμφάνισή του σε επικερδείς όρους αναζήτησης για την επιχείρηση.
Πάμε τώρα να δούμε ενδεικτικά τι περιλαμβάνει το SEO
- Πρακτικές βελτιστοποίησης του site, όσον αφορά την δομή, την κατάλληλη στόχευση λέξεων-κλειδιών, αλλά και την ποιότητα του περιεχομένου του! Εδώ πρέπει να αναφέρουμε πως η τακτική ενημέρωση του site σας με χρήσιμο περιεχόμενο για τους δυνητικούς πελάτες σας παίζει πολύ μεγάλο ρόλο στην άνοδο σας στα οργανικά αποτελέσματα της Google!
- Τεχνικές παραμέτρους του site σας όπως είναι η ταχύτητα του, το μέγεθος των εικόνων του, η δομή των url του και φυσικά o responsive σχεδιασμός του για όλες τις οθόνες!
Σε αντίθεση με τα google ads το SEO απαιτεί αρκετό χρόνο ωστε να αποφέρει καρπούς και να κάνει το site σας να εμφανίζεται ψηλά στα αποτελέσματα της google, ωστόσο αποτελεί μία σταθερή και μακροχρόνια πηγή κίνησης για το site σας, η οποία δεν έχεις επιπλέον κόστος!
Γιατί δεν εμφανίζεται το site μου στη google;
Τι γίνεται όμως όταν το site σας όχι μόνο δεν εμφανίζεται ψηλά, αλλά δεν εμφανίζεται καθόλου στη google. Σε αυτήν την περίπτωση πρέπει να εξετάσετε τα εξής ενδεχόμενα:
Φυσικά πρέπει να εξετάσετε να συνυπάρχουν και πολλά από τα παραπάνω προβλήματα, τα οποία θα πρέπει να λύσετε, ώστε να εμφανίσει το site σας η Google.
Ποια είναι η καλύτερη λύση για να εμφανίζεται το site μου στη Google;
Η κάθε επιχείρηση είναι ξεχωριστή, συνεπώς χρειάζεται και ένα εξατομικευμένο σχέδιο digital marketing για να καλύψει τις ανάγκες της. Καλό είναι βέβαια όταν μιλάμε για την προώθηση ενός site να έχουμε στο νου μας ότι μία ολιστική αντιμετώπιση θα φέρει τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα.
Σε κάθε περίπτωση η ομάδα της SmartWebDesign βρίσκεται πάντα δίπλα σας για την δημιουργία ενός στρατηγικού πλάνου προώθησης στη google που θα αυξήσει κατακόρυφα την κερδοφορία σας!