Black Friday is coming… Embrace your(self) website!
Η Black Friday, ένα παγκόσμιο φαινόμενο και μία από τις πιο εμπορικές γιορτές του χρόνου πλησιάζει, καθώς σε κάτι παραπάνω από ένα μήνα θα είναι εδώ. Εσύ από την πλευρά σου έχεις προετοιμαστεί κατάλληλα προκειμένου να επωφεληθείς του τεράστιου όγκου επισκεψιμότητας και πωλήσεων που παρατηρείται την συγκεκριμένη μέρα;
Όπως έχει γίνει αντιληπτό, το ξενόφερτο έθιμο που ακούει στο όνομα Black Friday έχει κατακτήσει για τα καλά τις καρδιές των Ελλήνων καταναλωτών. Κάθε χρόνο, αρκετά νωρίτερα, τα Inbox όλων μας γεμίζουν ασφυκτικά με ενημερωτικά newsletters και pre-sales δημιουργώντας ένα κλίμα προσμονής σχετικά με το ποια αγαθά θα συμπεριληφθούν στις προσφορές αλλά και τις τελικές τιμές τους. Μάλιστα, ένας σημαντικός αριθμός καταναλωτών αποθηκεύει νωρίτερα στις wishlists τους προϊόντα που επιθυμούν διακαώς να αγοράσουν και περιμένουν πως και πώς να ξημερώσει αυτή η πολυπόθητη Παρασκευή.
Εσύ το ήξερες πως το 36% των Ελλήνων αγοραστών σκοπεύει να συμμετάσχει στη φετινή Black Friday;
Πάμε, λοιπόν, παρακάτω να δούμε τι μπορείς να κάνεις ώστε η ιστοσελίδα σου να ανταπεξέρθει στην τεράστια ζήτηση που σίγουρα θα προκύψει και γενικά σε ποιες online ενέργειες πρέπει να προβείς εάν θέλεις εσύ και η επιχείρηση σου να επωφεληθείτε από την Black Friday.
1. Μην χάνεις χρόνο και ξεκίνα νωρίς
Όπως αναφέραμε παραπάνω, οι καταναλωτές ξεκινούν νωρίτερα να στοχεύουν τα προϊόντα που θέλουν να αποκτήσουν και να δέχονται newsletters. Εσύ γιατί, λοιπόν, να μην ξεκινήσεις εξίσου νωρίς τις προωθητικές σου ενέργειες ώστε να τους φανερώνεις σταδιακά τις προθέσεις σου αναφορικά με την Black Friday;
Μία πολύ καλή ιδέα είναι να δημιουργήσεις ένα landing page μέσα στο website σου, το οποίο θα ανακοινώνει την έναρξη της Black Friday με τη βοήθεια μίας αντίστροφης μέτρησης. Στο ίδιο page θα υπάρχει και μία φόρμα, την οποία ο επισκέπτης πρέπει να συμπληρώσει εάν θέλει να ενημερωθεί έγκαιρα για τον ακριβή χρόνο έναρξης των προσφορών της Black Friday και να επιλέξει τα προϊόντα που θέλει να δει σε έκπτωση.
Άλλωστε, η συγκεκριμένη ενέργεια βοηθάει πάρα πολύ στην απόκτηση νέων leads που μπορούν να αξιοποιηθούν μελλοντικά σε άλλες ενέργειες μάρκετινγκ, όπως email campaigns.
2. Έλεγξε (και βελτίωσε) τον χρόνο φόρτωσης του website σου
Ίσως ένα από τα πιο εκνευριστικά πράγματα είναι μία ιστοσελίδα που αργεί να φορτώσει. Πόσο μάλλον όταν συμβαίνει σε περίοδο τόσο μεγάλων εκπτώσεων και προσφορών, όπως είναι η Black Friday. Ας μην ξεχνάμε πως, σε αυτές τις περιπτώσεις, ο χρόνος είναι κλειδί για να προλάβεις το καλύτερο προϊόν στην πιο χαμηλή τιμή.
46% των καταναλωτών δηλώνουν ότι δεν θα επισκεπτόντουσαν ένα website που αργεί να φορτώσει.
Επομένως, είναι ιδιαίτερα σημαντικό να τεστάρεις μέσα από διάφορα εργαλεία τον χρόνο φόρτωσης της ιστοσελίδας σου και είτε να επιβεβαιώσεις ότι φορτώνει γρήγορα είτε να προχωρήσεις στις απαραίτητες διορθωτικές κινήσεις.
3. Ενημέρωσε τους πελάτες σου με newsletters
Μην περιμένεις μέχρι την τελευταία στιγμή για να ανακοινώσεις στους πελάτες σου ότι η Black Friday θα έρθει και στο δικό σου website και να τους ενημερώσεις σχετικά με τις προσφορές σου.
Ανάλαβε δράση δημιουργώντας ένα newsletter που θα τραβήξει την προσοχή των πελατών σου και φρόντισε αυτή η ενέργεια να γίνει έγκαιρα.
4. Βάλε και τα social media στο παιχνίδι
Προώθησε τις Black Friday προσφορές σου (και) στα social media. Ιδανικά, ξεκίνησε από νωρίς να δημοσιεύεις ενημερωτικά posts, των οποίων το περιεχόμενο έχει να κάνει με τις προσφορές για την Black Friday προκειμένου να «χτίζεις» μία σταδιακά αυξημένη προσμονή. Τα posts πρέπει να συνεχιστούν και κατά την διάρκεια των εκπτώσεων αποσκοπώντας στην περαιτέρω αύξηση των πωλήσεων.
Επίσης, είναι σημαντικό τα posts να δημοσιεύονται τις ημέρες και ώρες που αποδεδειγμένα γνωρίζεις ότι το κοινό σου βρίσκεται στα social media, να απαντάς άμεσα σε κάθε σχόλιο που γίνεται και τέλος τα posts να περιέχουν ένα CTA (call-to-action button) που να προσκαλεί τους χρήστες να μάθουν περισσότερα ή και να επισκεφθούν το website σου.
5. Δημιούργησε ελκυστικά πακέτα προϊόντων
H Black Friday προσφέρεται για δημιουργία πακέτων προϊόντων και πώληση περισσότερων προϊόντων σε καλύτερη τιμή. Δημιούργησε διάφορους συνδυασμούς προϊόντων που ταιριάζουν μεταξύ τους και πρόσφερε τους σαν πακέτα με έκπτωση. Τέλος, το μήνυμα της προσφοράς καλό είναι να τονίζει το χρηματικό ποσό που εξοικονομεί ο καταναλωτής αν αγοράσει το πακέτο προσφοράς που έχεις δημιουργήσει. Με αυτόν τον τρόπο, του ασκείς έμμεση πίεση ώστε να τον πείσεις να το αγοράσει.