Blogging: Τα πολλαπλά οφέλη που έχει για τις επιχειρήσεις

Ως ένα ολοκληρωμένο digital marketing agency, η δημιουργία ενός blog και η επιμονή μας στην παραγωγή (ποιοτικού) περιεχομένου είναι μία από τις πιο συχνές προτάσεις μας. Έχοντας σχεδιάσει και υλοποιήσει δεκάδες καμπάνιες content marketing για πελάτες μας, έχουμε δει την αξία και τα πολλαπλά οφέλη που μπορεί να δώσει σε μία επιχείρηση.

Σύμφωνα με μια πρόσφατη έκθεση μάρκετινγκ, σχεδόν το 80% των εταιρειών που χρησιμοποιούν το blogging ως μέρος της στρατηγικής μάρκετινγκ τους ανέφεραν την απόκτηση πελατών μέσω της συχνής αρθρογραφίας.

Δυστυχώς στη χώρα μας, πέρα από τα μεγάλα brands και λίγες εταιρείες που αρθρογραφούν συχνά, η πλειοψηφία των επιχειρήσεων ακόμα αγνοούν τη δύναμη της παραγωγής χρήσιμου, σχετικού περιεχομένου για το κοινό τους. Βασίζουν την προώθηση τους σε άλλες μεθόδους, λιγότερο αποδοτικές και με πολύ μεγαλύτερο κόστος.

Παρακάτω, σας παρουσιάζουμε 7 λόγους που το blogging αποτελεί μίας από τις αποτελεσματικότερες μεθόδους inbound marketing.

1. Ενισχύει το προφίλ και την εικόνα της εταιρείας σας

Δημιουργώντας στο blog σας περιεχόμενο σχετικό με τον χώρο, στον οποίο δραστηριοποιείται η εταιρεία σας και μιλώντας για θέματα που αποδεδειγμένα ενδιαφέρουν το κοινό σας και τους πιθανούς μελλοντικούς πελάτες σας, αυτό που καταφέρνετε είναι να εδραιώνετε την εταιρεία σας ως ηγέτη του χώρου σας ή έστω ως μία αξιόπιστη εταιρεία, η οποία πάντοτε βρίσκεται μέσα στον παλμό των εξελίξεων. Με άλλα λόγια, αποδεικνύετε ότι γνωρίζετε σε βάθος το αντικείμενό σας, ότι δίνετε έμφαση στις λεπτομέρειες και με αυτόν τον τρόπο χτίζετε μία σχέση εμπιστοσύνης μαζί τους, η οποία με τη σειρά της είναι πάρα πολύ πιθανό να σας βοηθήσει στην επίτευξη των στόχων σας.

2. Αποτελεί έναν αξιόπιστο τρόπο επικοινωνίας με τους πελάτες σας

Το blog είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους επικοινωνίας και αλληλεπίδρασης ανάμεσα σε μία εταιρεία και το κοινό της. Αυτό γίνεται μέσω των σχολίων και των email που στέλνουν οι χρήστες κάτω από τα άρθρα εκφράζοντας προσωπικές απόψεις, ερωτήσεις κλπ. Εν ολίγοις, το περιεχόμενό του blog συμβάλει με μεγάλη επιτυχία στη δημιουργία και διατήρηση διαπροσωπικών σχέσεων με το κοινό σας, αλλά και στη πραγματοποίηση νέων πωλήσεων και συνεργασιών. Σε κάθε περίπτωση, το σίγουρο είναι πως το blogging αποτελεί ένα εργαλείο δικτύωση για τις εταιρείες, το οποίο αποφέρει αποτελέσματα, αλλά ταυτόχρονα απαιτεί σωστή χρήση από την πλευρά της εταιρείας.

3. Προσφέρει λύσεις στα προβλήματα και τις ανάγκες του κοινού σας

Η δημιουργία περιεχομένου πάνω σε θέματα που ενδιαφέρουν πραγματικά τους πελάτες και το κοινό στο οποίο απευθύνεται η εταιρεία σας, θα βοηθήσει το κοινό αυτό να πάρει σημαντικές αποφάσεις σχετικά με την αγορά ή όχι ενός προϊόντος ή μίας υπηρεσίας. Στην περίπτωση που το περιεχόμενο του blog σας δίνει απαντήσεις στις απορίες του κοινού σας, τότε εκείνο με τη σειρά του θα καταφεύγει όλο και πιο συχνά στο blog σας για να βρίσκει τις απαντήσεις που αναζητεί. Με αυτόν τον τρόπο, θα καταφέρετε ταυτόχρονα και να τραβήξετε την προσοχή των υποψηφίων πελατών σας και να δημιουργήσετε μία σχέση εμπιστοσύνης μαζί τους. Αυτή ακριβώς η σχέση θα επηρεάσει κατά πολύ το αν τελικά θα ενδιαφερθούν για τα προϊόντα ή και τις υπηρεσίες της εταιρείας σας και να μετατραπούν σε πελάτες.

Content is King - Blogging - Τα πολλαπλά οφέλη που έχει για τις επιχειρήσεις - SmartWebDesign

4. Αποτελεί μία αποτελεσματική τεχνική SEO

Η δημιουργία ενός blog στην ιστοσελίδα μίας εταιρείας και η τακτική ενημέρωσή του με ανανεωμένο περιεχόμενο βοηθάει με πολλούς και διάφορους τρόπους το SEO (Search Engine Optimization) της ιστοσελίδας. Ενδεικτικά, παρακάτω παραθέτουμε τους 3 σημαντικότερους τρόπους:

  • Ένα blog αυτόματα σημαίνει περισσότερες σελίδες στην ιστοσελίδα, άρα και περισσότερες πιθανότητες η ιστοσελίδα να βρεθεί από τους χρήστες όταν αυτοί αναζητούν πληροφορίες.
  • Η δημιουργία χρήσιμου και αξιόπιστου περιεχομένου οδηγεί στην αύξηση των inbound links προς την ιστοσελίδα σας. Με άλλα λόγια, όλο και περισσότερες ιστοσελίδες θα εμπιστεύονται την δίκη σας ιστοσελίδα για εύρεση πληροφοριών και θα την θεωρούν μία έγκυρη πηγή.
  • Μέσω του blog δημιουργείτε καινούριο περιεχόμενο, το οποίο οι μηχανές αναζήτησης θα κάνουν πιο συχνά crawl και index, κάτι που βοηθάει πολύ στην καλή λειτουργία ενός site.

5. Συνεισφέρει στην αύξηση περισσότερου traffic στην ιστοσελίδα σας και στο brand awareness της εταιρείας σας

Όπως αναφέραμε και παραπάνω, το blog αποτελεί τον καλύτερο και αποτελεσματικότερο τρόπο για δημιουργία περιεχόμενου που ανταποκρίνεται σε αυτά που αναζητεί το κοινό σας έτσι ώστε να τους προσεγγίσετε μέσα από τις μηχανές αναζήτησης.

Επιπλέον, το περιεχόμενο ενός blog αποτελεί εξαιρετικό υλικό για να προσεγγίσετε το κοινό σας και πιθανούς μελλοντικούς πελάτες μέσω των Social Media της εταιρείας σας είτε οργανικά είτε με διαφημιστική προώθηση του υλικού αυτού.

Με άλλα λόγια, το blog αποτελεί το κεντρικό σημείο του site σας, μέσω του οποίου μπορείτε να διανείμετε σε διάφορα μέσα και κανάλια προώθησης, το περιεχόμενό σας.

6. Μέσω του blog μπορείτε να προβάλλετε ένα ανθρώπινο και φιλικό προφίλ

Ένα blog πρέπει να χαρακτηρίζεται από συνέπεια. Πιο συγκεκριμένα, το περιεχόμενο στο σύνολο του πρέπει να κινείται στο ίδιο μήκος κύματος και γενικότερα το ύφος και ο τρόπος γραφής να είναι ίδιος και να μην αλλάζει από άρθρο σε άρθρο. Αυτό, βέβαια, είναι σε άμεση συνάρτηση με το είδος της εταιρείας σας και με το κοινό, στο οποίο απευθύνεστε. Έτσι, θα μπορέσετε να δημιουργήσετε μία σχέση εμπιστοσύνης μαζί τους και να τους «κερδίσετε».

Για παράδειγμα, εάν το κοινό σας είναι νεανικό ή γενικά απευθύνεστε σε μικρές ηλικίες, τότε το ύφος και ο τρόπος γραφής στο blog σας καλό θα ήταν να προσαρμοστεί αναλόγως, έτσι ώστε να κάνετε τους αναγνώστες σας να πιστέψουν ότι μπορούν να στηριχθούν στην δική σας εταιρεία. Άλλωστε, είναι ζωτικής σημασίας το κοινό σας ή οι υποψήφιοι πελάτες σας πρώτα να ταυτιστούν με το περιεχόμενο σας και έπειτα με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.

7. Κατευθύνει τους εν δυνάμει πελάτες σας στην απόφαση της αγοράς

Όταν κάποιος αλληλεπιδράει με το περιεχόμενο του blog σας στην ιστοσελίδα σας, είτε διαβάζοντας ένα άρθρο είτε παρακολουθώντας ένα βίντεο είτε κάπως αλλιώς, μπορεί να διαπιστώσει γρήγορα και άμεσα ποια είναι η ανάγκη του και τον τρόπο με τον οποίο αυτή μπορεί να καλυφθεί. Επομένως, θα προχωρήσει ευκολότερα, γρηγορότερα και χωρίς δισταγμό στο τελικό στάδιο, αυτό της απόφασης της αγοράς. Το πιο σημαντικό από όλα είναι ότι είναι πολύ πιο πιθανό να διαλέξει την δική σας εταιρεία σας για να καλύψει κάθε φορά την ανάγκη του, διότι εσείς τον οδηγήσατε στο στάδιο αυτό. Με λίγα λόγια, θα καταφέρετε να εδραιώσετε το όνομα της εταιρείας σας στο μυαλό των ανθρώπων ως την λύση στο πρόβλημά τους και αυτό είναι η μεγαλύτερη επιβράβευση για εσάς και την εταιρεία σας.

Customer Buying Experience - Blogging - Τα πολλαπλά οφέλη που έχει για τις επιχειρήσεις - SmartWebDesign

Γιατί να συνεργαστείς μαζί μας

Σχεδιάζουμε και υλοποιούμε στρατηγικές δημιουργίας περιεχομένου ύστερα από εκτενή ανάλυση του καταναλωτικού κοινού, του ανταγωνισμού αλλά και των trends παγκοσμίως δημιουργώντας ένα ελκυστικό blog, το οποίο θα βοηθήσει την επιχείρησή σας να αυξήσει το πελατολόγιο της.