Τι είναι το Remarketing και γιατί το χρειάζεται η ιστοσελίδα σας;

Με τον όρο remarketing (ή επαναληπτικό μάρκετινγκ) ονομάζουμε την τοποθέτηση στοχευμένων διαφημίσεων στο κοινό, ή ενός μέρος αυτού, που έχει επισκεφτεί μία ιστοσελίδα τη στιγμή που αυτό περιηγείται σε άλλες ιστοσελίδες στο διαδίκτυο.

Πώς λειτουργεί το Remarketing;

Το remarketing λειτουργεί με την τοποθέτηση cookies στο browser με τον οποίο συνδέεται κάποιος επισκέπτης όταν αυτός πληρεί τα κριτήρια που έχετε θέσει. Τότε προσθέτονται στη λίστα του επαναληπτικού σας μάρκετινγκ.

Ποια είναι αυτά τα κριτήρια;

Μπορεί το μόνο κριτήριο να είναι να έχει επισκεφθεί κάποιος την ιστοσελίδα σας, μπορεί να επιθυμείτε να στοχεύσετε τους επισκέπτες που επισκέφτηκαν μια συγκεκριμένη σελίδα του site σας ή αυτούς που συμπλήρωσαν μία φόρμα επικοινωνίας.

Μόλις τοποθετηθεί το cookie στη συσκευή του επισκέπτη αρχίζει να «βομβαρδίζεται» από διαφημιστικά μηνύματα τη στιγμή που περιηγείται στο διαδίκτυο.

Ποια είναι τα πλεονεκτήματα του Remarketing;

Επαναπροσέγγιση πελατών

Τη στιγμή που μόλις το 5 με 8% των επισκεπτών σε μία ιστοσελίδα πραγματοποιούν μία αγορά σε αυτή την πρώτη φορά που την επισκέπτονται, το remarketing αποτελεί μια πολύ αποτελεσματική και οικονομική λύση ώστε να επαναπροσεγγίσεις το υπόλοιπο 95% των επισκεπτών και να τους ωθήσεις στο να πραγματοποιήσουν κάποια ενέργεια

Αύξηση των μετατροπών

Το πόσες φορές προβάλλεται μία διαφήμιση των προϊόντων ή των υπηρεσιών σας σε έναν δυνητικό πελάτη είναι πολύ σημαντικό όταν αυτός είναι έτοιμος να πραγματοποιήσει μία αγορά. Οι άνθρωποι που επισκέπτονται μία ιστοσελίδα δύο, τρεις ή παραπάνω φορές είναι πολύ πιο πιθανό να πραγματοποιήσουν μία αγορά σε αυτή καθώς τα προϊόντα και οι υπηρεσίες της τους είναι ήδη γνωστά.

Απόκτηση πελατών ανταγωνιστών

Σε αγορές που είναι ιδιαιτέρως ανταγωνιστικές, όπως παραδείγματος χάρη οι υπηρεσίες των γραφείων ιδιωτικών ερευνών, το remarketing μπορεί να σας προσφέρει το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που χρειάζεστε, μέσω της συνεχής προβολής διαφημιστικών μηνυμάτων, ώστε ο δυνητικός σας πελάτης να προτιμήσει εσάς και όχι κάποιον ανταγωνιστή σας.

Τα στοιχεία μας επιτυχημένης καμπάνιας Remarketing

Υψηλή σχετικότητα

Όσο πιο σχετική στον δυνητικό πελάτη είναι η διαφήμιση που του προβάλλεται τόσο αυξάνεται η πιθανότητα να προβεί σε κάποια αγορά. Το remarketing προσφέρει τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να προβάλλουν διαφημίσεις στο κοινό τους υψηλής σχετικότητας με το προϊόντα και τις υπηρεσίες που τους ενδιαφέρουν. Παραδείγματος χάρη η επαναληπτική προβολή ενός προϊόντος που κοιτούσε στην ιστοσελίδα σας.

Γραφιστικός σχεδιασμός

Ένας καλαίσθητος και όμορφος γραφιστικός σχεδιασμός είναι απαραίτητος έτσι ώστε να ελκύσετε και οπτικά τους δυνητικούς σας πελάτες. Αντιθέτως ένα άσχημο εικαστικό όχι μόνο δεν θα φέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα αλλά θα έχει αρνητικές επιπτώσεις στα αποτελέσματα της διαφημιστικής σας καμπάνιας.

Δελεασμός

Το κύριο πλεονέκτημα του remarketing είναι ότι δίνει τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να επαναπροσεγγίσουν τους επισκέπτες της ιστοσελίδας τους. Παρουσιάζοντας τους ένα δελεαστικό διαφημιστικό μήνυμα, όπως ένα κωδικό εκπτωτικού κουπονιού για τις αγορές τους στο κατάστημά σας ή ένα προϊόν σε έκπτωση, οι πιθανότητες πραγματοποιήσεις πώλησης αυξάνονται κατακόρυφα.

Σας ενδιαφέρει η διεξαγωγή μίας διαφημιστικής καμπάνιας remarketing για την ιστοσελίδα σας ή η γενικότερη προώθηση της ιστοσελίδας σας;

Επικοινωνήστε μαζί μας:

καλώντας στο 2310 454 056

στέλνοντας e–mail στο info@smartwebdesign.gr

Τα στοιχεία μας επιτυχημένης καμπάνιας remarketing - SmartWebDesign