Κατασκευή site – Τι θα πρέπει να γνωρίζετε;
Εάν έχετε αποφασίσει ότι εσείς ή η εταιρεία σας θα επωφεληθεί από την κατασκευή μια ιστοσελίδας, τότε μπορεί ήδη να γνωρίζετε ότι δεν είναι αρκετό να ξεκινήσετε την κατασκευή site και να αναμένετε υψηλές επιδόσεις χωρίς καμία περαιτέρω προσπάθεια.
Πριν αποφασίσετε την κατασκευή site, πρέπει να έχετε κατανοήσει και ξεκαθαρίσει τα εξής:
-Η κατασκευή site είναι ένα συνεχές έργο που δεν τελειώνει ποτέ. Πάντα υπάρχει κάτι που μπορεί να γίνει όπως η προσθήκη περισσότερων λειτουργιών, η ανανέωση του περιεχόμενου ή ο έλεγχος για τυπογραφικά λάθη και συνδέσμους που βρίσκονται εκτός λειτουργίας.
-Με τον ίδιο τρόπο που θα αλλάζατε τη διάταξη στο κατάστημά σας, η ιστοσελίδα σας πρέπει να ανανεώνεται τακτικά. Οι μηχανές αναζήτησης (π.χ. google, yahoo, bing κτλ.) θα προτιμήσουν ιστοσελίδες που είναι “ενεργές” και δεν μένουν ίδιες και στάσιμες. Μπορείτε να ενημερώνετε τα προϊόντα σας καθημερινά ή εβδομαδιαία, ή να προσθέσετε περισσότερες οδηγίες ή σχόλια ώστε να παρέχετε περισσότερες πληροφορίες για τους επισκέπτες της ιστοσελίδας σας.
-Αν θέλετε η ιστοσελίδα να εμφανίζεται στις μηχανές αναζήτησης όταν οι άνθρωποι ψάχνουν για τα προϊόντα σας, τότε θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι έχει βελτιστοποιηθεί για τις λέξεις-κλειδιά σας. Είναι καλύτερο να έχουμε μια σελίδα για κάθε λέξη-κλειδί, ή προϊόν ή υπηρεσία, παρά να βάζουμε τα πάντα σε μία σελίδα.
-Η ιστοσελίδα σας πρέπει να διαβάζετε εύκολα. Αν πουλάτε πολύ τεχνικά και εξειδικευμένα προϊόντα, ή παρέχετε εξειδικευμένες υπηρεσίες, τότε δεν είναι δυνατό όλοι οι επισκέπτες να έχουν την ίδια ποσότητα γνώσεων και εμπειριών που έχετε.
-Ποίος είναι ο σκοπός ή στόχος της ιστοσελίδας σας. Αυτό είναι το πρώτο και σημαντικότερο βήμα πριν επικοινωνήσετε με έναν web designer. Πρέπει να προσδιορίσετε τι αποτέλεσμα θέλετε να έχει η κατασκευή site για εσάς ή την εταιρία σας.
– Θέλετε να πωλούνται τα προϊόντα σας;
– Να διαφημίζετε τις υπηρεσίες σας;
– Ή απλώς να αποτελεί σημείο συγκέντρωσης πληροφοριών και γνωριμίας με τους πιθανούς πελάτες σας;
Πώς σκοπεύετε να μετρήσετε την επιτυχία της; Στόχος σας είναι η μεγάλη επισκεψιμότητα; Η αύξηση των εσόδων σας; Η ενημέρωση των επισκεπτών σας; Τι είναι σημαντικό για εσάς;
–Η κατασκευή site δεν αποτελεί τη μαγική κίνηση για την επίλυση άλλων προβλημάτων. Εάν η επιχείρηση σας έχει πολύ χαμηλές πωλήσεις, ή ανεπαρκή καθοδήγηση τότε μια καλά σχεδιασμένη ιστοσελίδα μπορεί να βοηθήσει στη βελτίωση του κύκλου εργασιών, αλλά δεν είναι η μοναδική κίνηση που πρέπει να γίνει. Η παρουσία σας στο διαδίκτυο βοηθά στη βελτίωση των πραγμάτων, αλλά παράλληλα πρέπει να ακολουθηθούν και άλλες στρατηγικές κινήσεις για τη διόρθωση υπαρχόντων προβλημάτων.
-Τέλος πρέπει να διασφαλιστεί ότι η ιστοσελίδα σας παρέχει ότι το κοινό σας, αναμένει και χρειάζεται από εσάς. Πρέπει να γνωρίζετε τα δημογραφικά στοιχεία των υφιστάμενων και μελλοντικών πελατών σας, ώστε η ιστοσελίδα σας να τα αντικατοπτρίζει. Οι επισκέπτες σας δεν θα εντυπωσιαστούν με μια ιστοσελίδα που είναι ωραία, αλλά δεν δίνει αυτά που επιθυμούν, ή μια ιστοσελίδα που μιλάει για τα προϊόντα σας, αλλά δεν τα πωλεί στο διαδίκτυο.