
Το ερώτημα που πρέπει να κάνετε στον εαυτό σας αν σκέφτεστε να προωθήσετε την επιχείρησή σας μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι το εξής:
Το δυνητικό σου κοινό χρησιμοποιεί τα social media;
Αν η απάντηση σε αυτό ερώτημα είναι ναι, τότε το ίδιο πρέπει να κάνετε και εσείς.
Πώς μπορούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης να ωφελήσουν την επιχείρησή σας;
Τα social media με τη ραγδαία άνοδος τους, ιδιαιτέρως την τελευταία 10ετία, αποτελούν πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας μας. Ο μέσος άνθρωπος χρησιμοποιεί τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κατά μέσο όρο περίπου 2 ώρες κάθε μέρα, νούμερο που αυξάνεται εξαιρετικά στις νεαρές ηλικίες.
Διατηρώντας μία ισχυρή παρουσία στα social media πετυχαίνετε τα εξής:
- Να βρίσκεστε σε διαρκή επαφή με το κοινό σας. Ο σύγχρονος καταναλωτής απαιτεί την καλύτερη δυνατή και άμεση εξυπηρέτηση. Μέσω των social media δημιουργείται ένας δίαυλος επικοινωνίας που επιτυγχάνει ακριβώς αυτό.
- Αύξηση ποσοστού διατήρησης πελατών. Σε μία εποχή που ο καταναλωτής βομβαρδίζεται καθημερινά από απρόσωπες διαφημίσεις, που αποσκοπούν στο να προτιμήσει κάποια άλλη εταιρεία από τη δικιά σας, το να καταφέρετε να χτίσετε μία σχέση μαζί του μέσω της εύκολης και γρήγορης επικοινωνίας που προσφέρουν τα social media είναι κομβικό ώστε να μπορέσετε να διατηρήσετε τους πελάτες σας.
- Βελτίωση εταιρικής εικόνας. Με την παραγωγή και τη δημοσίευση ποιοτικού περιεχομένου στο οποίο οι followers αντιδρούν και το αναδημοσιεύουν επιτυγχάνετε την αύξηση της εικόνας
Χρόνο με το χρόνο τα διαφημιστικά εργαλεία, που προσφέρουν στις επιχειρήσεις οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, βελτιώνονται. Ποτέ στην ιστορία του marketing οι επιχειρήσεις δεν μπορούσαν να διαφημίσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους με τόσο ακριβή στόχευση. Αναλύοντας δημογραφικά στοιχεία όπως η ηλικία, το φύλο, τα ενδιαφέροντα, η τοποθεσία αλλά και δεκάδες ακόμα δημογραφικά στοιχεία, είμαστε σε θέση να υλοποιήσουμε κερδοφόρες διαφημιστικές καμπάνιες εξασφαλίζοντας τη μέγιστη δυνατή απόδοση στην επένδυση σας.