Θέλετε να αναπτύξετε την επιχείρησή σας, να προσεγγίσετε περισσότερους πελάτες και να δείτε την κερδοφορία σας να αυξάνεται μέσω της διαφήμισης στα social media;
Απευθυνθείτε στη SmartWebDesign, ένα digital agency στη Θεσσαλονίκη, που ειδικεύεται στη δημιουργία διαφημίσεων στα social media, έχοντας δεκάδες επιτυχημένα case studies στο ενεργητικό του.
Κλείστε τώρα ραντεβού για τη δημιουργία διαφημίσεων στα social media.
Τι είναι η διαφήμιση στα social media;
Η διαφήμιση στα social media είναι μία από τις πιο δημοφιλείς μορφές digital προώθησης και όχι άδικα, καθώς αποτελεί τον πλέον αποτελεσματικό τρόπο για να προσελκύσετε πελάτες στην ιστοσελίδα σας ή στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα και να αυξήσετε άμεσα τις πωλήσεις σας. Ο λόγος για τον οποίο η διαφήμιση στα social media έχει τόσο μεγάλες δυνατότητες απόδοσης, έχει να κάνει με τον τρόπο που στοχεύει το υποψήφιο κοινό κάθε επιχείρησης. Πιο συγκεκριμένα, χρησιμοποιώντας δείκτες όπως η ηλικία, το φύλο, η γεωγραφική τοποθεσία και τα ενδιαφέροντα των δυνητικών πελατών σας, μπορείτε να προσεγγίσετε με μεγάλη ακρίβεια το αγοραστικό κοινό που σας ενδιαφέρει.
Φυσικά, οι διαφημίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν αποτελούν από μόνες τους εγγύηση για την αύξηση της κερδοφορίας της επιχείρησης σας, καθώς απαιτούν προσεκτικό σχεδιασμό, δημιουργικά κείμενα, εικαστικά, αλλά και συνεχή βελτιστοποίηση, ώστε να έχετε πάντα την καλύτερη απόδοση ανεξάρτητα από τις κυμαινόμενες συνθήκες της αγοράς.
Δεν είναι λίγες εκείνες οι φορές που πελάτες έφτασαν σε εμάς απογοητευμένοι από την χαμηλή απόδοση διαφημίσεων που έχουν δημιουργήσει μόνοι τους, καθώς αγνοούσαν βασικές παραμέτρους για να φτιάξουν μία επιτυχημένη διαφημιστική καμπάνια.
Φυσικά ένα από τα πρώτα βήματα για τη δημιουργία μίας καμπάνιας στα social media, είναι η κατανόηση των συμβάσεων και της ταυτότητας του κάθε μέσου κοινωνικής δικτύωσης.
Σε ποιο social media πρέπει να διαφημίσω την επιχείρησή μου;
Εφόσον υπάρχει διαθέσιμο διαφημιστικό budget, είναι ωφέλιμο μία επιχείρηση να διαφημίζεται σε όσες το δυνατό περισσότερες πλατφόρμες. Επειδή όμως και μικρότερες επιχειρήσεις δικαιούνται και πρέπει να έχουν καμπάνιες πληρωτής προώθησης στα social media, ως digital agency που έχει πάντα ως στόχο την καλύτερη επένδυση του budget των πελατών μας, φροντίζουμε να επιλέξουμε για κάθε περίπτωση, εκείνη τη διαφημιστική στρατηγική, η οποία θα αποτελεί την πιο κερδοφόρα επιλογή για τον εκάστοτε τύπο επιχείρησης.
Πάμε λοιπόν να δούμε πως λειτουργούν οι διαφημίσεις σε κάθε μέσο κοινωνικής δικτύωσης.
Meta Διαφημίσεις
Οι Meta-διαφημίσεις είναι πληρωτές διαφημίσεις που εμφανίζονται σε διάφορες πλατφόρμες που ανήκουν στη Meta, όπως το Facebook,το
Instagram και το Messenger.
Οι Meta-διαφημίσεις επιτρέπουν στους διαφημιστές να προσεγγίσουν το κοινό-στόχο τους με βάση τα δημογραφικά στοιχεία, τα ενδιαφέροντα, τις συμπεριφορές και τις διαδικτυακές τους δραστηριότητες.
Οι διαφημίσεις στη Meta χωρίζονται σε διαφορετικά είδη με βάση τους στόχους τους (ad objectives). Οι διαφημιστικοί στόχοι προκύπτουν από τα αποτελέσματα που θέλουν να πετύχουν οι διαφημιστές. Αυτά φυσικά, πρέπει να ευθυγραμμίζονται με τους εκάστοτε επιχειρηματικούς τους στόχους των πελατών
Kλείστε ραντεβού
Το κόστος των διαφημίσεων σε facebook και instagram είναι αρκετά χαμηλό αν σκεφτεί κανείς το εύρος της προβολής που προσφέρουν αυτά τα δύο μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ακόμα, οι Meta διαφημίσεις προσφέρουν λεπτομερή δυνατότητα στόχευσης, αλλά και αυτοματισμούς, κάνοντας έτσι πιο ευκολο να βρείτε το κοινό που σας ενδιαφέρει. Τέλος, πλέον δίνεται μεγάλη ευελιξία στην εικαστική διαμόρφωση των διαφημίσεων.
Awareness: Αποτελεί την πιο ευρεία μέθοδο στόχευσης για τις Meta διαφημίσεις και αποσκοπεί στη προσέγγιση νέου κοινού που δεν έχει κάποια σχέση με την επιχείρησή μας.
Traffic: Οι διαφημίσεις traffic αποσκοπούν στη αυξηση της κίνησης προς έναν προορισμό που συνήθως είναι η αρχική ή κάποια άλλη σελίδα του site μας. Αποτελούν μία ιδιαίτερα καλή επιλογή για να στείλουμε κίνηση σε κάποιο συγκεκριμένο landing page που θέλουμε να ενισχύσουμε.
Engagement: Η συγκεκριμένη στόχευση αποσκοπεί στην δημιουργία αλληλεπίδρασης με την διαφήμισή μας. Αποτελεί εξαιρετική επιλογή για διαφημίσεις που αφορούν events, όπως και για την εκκίνηση συζητήσεων μέσω messenger, instagram κ.α.
Lead Generation: Η συγκεκριμένη στόχευση αποσκοπεί στην εύρεση νέων πελατών που ενδιαφέρονται για τις υπηρεσίες που παρέχουμε. Συνήθως, για αυτές τις διαφημίσεις χρησιμοποιούνται ως μέσο επικοινωνίας, οι φόρμες ενδιαφέροντος.
App Promotion: Οι συγκεκριμένες διαφημίσεις αποσκοπούν στην προώθηση και εγκατάσταση κάποιας εφαρμογής.
Sales: Αυτές οι διαφημίσεις έχουν ως στόχο τις πωλήσεις και αποτελούν την ιδανική επιλογή για την αύξηση της κερδοφορίας των e-shops. Φυσικά για να τρέξουν σωστά είναι απαραίτητη η εγκατάσταση ενημερωμένου καταλόγου από το e-shops και η σωστή λειτουργία του pixel.
Kλείστε ραντεβού
Το κόστος των διαφημίσεων σε facebook και instagram είναι αρκετά χαμηλό αν σκεφτεί κανείς το εύρος της προβολής που προσφέρουν αυτά τα δύο μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ακόμα, οι Meta διαφημίσεις προσφέρουν λεπτομερή δυνατότητα στόχευσης, αλλά και αυτοματισμούς, κάνοντας έτσι πιο ευκολο να βρείτε το κοινό που σας ενδιαφέρει. Τέλος, πλέον δίνεται μεγάλη ευελιξία στην εικαστική διαμόρφωση των διαφημίσεων.
Awareness: Αποτελεί την πιο ευρεία μέθοδο στόχευσης για τις Meta διαφημίσεις και αποσκοπεί στη προσέγγιση νέου κοινού που δεν έχει κάποια σχέση με την επιχείρησή μας.
Traffic: Οι διαφημίσεις traffic αποσκοπούν στη αυξηση της κίνησης προς έναν προορισμό που συνήθως είναι η αρχική ή κάποια άλλη σελίδα του site μας. Αποτελούν μία ιδιαίτερα καλή επιλογή για να στείλουμε κίνηση σε κάποιο συγκεκριμένο landing page που θέλουμε να ενισχύσουμε.
Engagement: Η συγκεκριμένη στόχευση αποσκοπεί στην δημιουργία αλληλεπίδρασης με την διαφήμισή μας. Αποτελεί εξαιρετική επιλογή για διαφημίσεις που αφορούν events, όπως και για την εκκίνηση συζητήσεων μέσω messenger, instagram κ.α.
Lead Generation: Η συγκεκριμένη στόχευση αποσκοπεί στην εύρεση νέων πελατών που ενδιαφέρονται για τις υπηρεσίες που παρέχουμε. Συνήθως, για αυτές τις διαφημίσεις χρησιμοποιούνται ως μέσο επικοινωνίας, οι φόρμες ενδιαφέροντος.
App Promotion: Οι συγκεκριμένες διαφημίσεις αποσκοπούν στην προώθηση και εγκατάσταση κάποιας εφαρμογής.
Sales: Αυτές οι διαφημίσεις έχουν ως στόχο τις πωλήσεις και αποτελούν την ιδανική επιλογή για την αύξηση της κερδοφορίας των e-shops. Φυσικά για να τρέξουν σωστά είναι απαραίτητη η εγκατάσταση ενημερωμένου καταλόγου από το e-shops και η σωστή λειτουργία του pixel.
TikTok Διαφημίσεις
Με περισσότερους από 500 εκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως, το TikTok δεν είναι απλώς ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης, αλλά και ένα κοινωνικό φαινόμενο! Το TikTok αποτελεί πλέον ένα από τα κυρίαρχα μέσα για τη Generation Z και τους Millennials. Συνεπώς, αν το κοινό-στόχος σας περιλαμβάνει νεαρά δημογραφικά ή όσους έχουν συγκεκριμένα ενδιαφέροντα γύρω από τη μόδα και την τεχνολογία, δεν πρέπει να χάσετε την ευκαιρία που σας προσφέρουν οι διαφημίσεις στο TikTok, ώστε να αναπτύξετε την επιχείρησή σας.
Το TikTok είναι το κυρίαρχο μέσο κοινωνικής δικτύωσης για τις ηλικίες κάτω των 25 ετών, ωστόσο η επιρροή του διευρύνεται συνεχώς, προσελκύοντας και δημογραφικά στοιχεία μεγαλύτερης ηλικίας με συγκεκριμένα ενδιαφέροντα. Πέρα όμως από τη μεγάλη δεξαμενή κοινού που προσφέρει, το TikTok αποτελεί μία μη κορεσμένη διαφημιστικά πλατφόρμα, η οποία ξεπερνα πολύ πιο εύκολα τις άμυνες των καταναλωτών παρέχοντας διαφημίσεις, οι οποίες προωθούν τις επιχειρήσεις με έναν πιο διασκεδαστικό και διαδραστικό τρόπο.
Top View Ads: Αυτές οι διαφημίσεις εμφανίζονται με το που οι χρήστες ανοίγουν την εφαρμογή, επιτυγχάνοντας αξιοσημείωτα υψηλότερες πωλήσεις, από τα υπόλοιπα είδη όπως σημειώνει το TikTok.
In Feed Ads: Οι συγκεκριμένες διαφημίσεις εμφανίζονται στις τις ροές των χρηστών, συνήθως είναι διασκεδαστικά βίντεο, τα οποία μοιάζουν με οργανικές αναρτήσεις.
Branded Hashtag Ads: Μέσω αυτών των διαφημίσεων έχετε τη δυνατότητα για διαδραστικές προκλήσεις με hashtag της επιχείρησής σας.
Branded Effect Ads: Βασισμένο στη λογική των φίλτρων, αυτό το είδος της διαφήμισης μοιάζει με αντίστοιχα εφέ που βλέπουμε στο Instagram και στο snapchat. Ωστόσο, τα εφέ που χρησιμοποιούνται σε αυτές τις διαφημίσεις είναι εξατομικευμένα, ώστε να παραπέμπουν στο brand της εκάστοτε επιχείρησης.
Spark Ads: Οι συγκεκριμένες διαφημίσεις λειτουργούν όπως τα boosted posts στο Instagram. Με άλλα λόγια μπορεί να τις χρησιμοποιήσει κάποιος χωρίς ιδιαίτερες γνώσεις για να προωθήσει τις οργανικές αναρτήσεις του στο TikTok, χωρίς κόπο.
Kλείστε ραντεβού
Kλείστε ραντεβού
Το TikTok είναι το κυρίαρχο μέσο κοινωνικής δικτύωσης για τις ηλικίες κάτω των 25 ετών, ωστόσο η επιρροή του διευρύνεται συνεχώς, προσελκύοντας και δημογραφικά στοιχεία μεγαλύτερης ηλικίας με συγκεκριμένα ενδιαφέροντα. Πέρα όμως από τη μεγάλη δεξαμενή κοινού που προσφέρει, το TikTok αποτελεί μία μη κορεσμένη διαφημιστικά πλατφόρμα, η οποία ξεπερνα πολύ πιο εύκολα τις άμυνες των καταναλωτών παρέχοντας διαφημίσεις, οι οποίες προωθούν τις επιχειρήσεις με έναν πιο διασκεδαστικό και διαδραστικό τρόπο.
Top View Ads: Αυτές οι διαφημίσεις εμφανίζονται με το που οι χρήστες ανοίγουν την εφαρμογή, επιτυγχάνοντας αξιοσημείωτα υψηλότερες πωλήσεις, από τα υπόλοιπα είδη όπως σημειώνει το TikTok.
In Feed Ads: Οι συγκεκριμένες διαφημίσεις εμφανίζονται στις τις ροές των χρηστών, συνήθως είναι διασκεδαστικά βίντεο, τα οποία μοιάζουν με οργανικές αναρτήσεις.
Branded Hashtag Ads: Μέσω αυτών των διαφημίσεων έχετε τη δυνατότητα για διαδραστικές προκλήσεις με hashtag της επιχείρησής σας.
Branded Effect Ads: Βασισμένο στη λογική των φίλτρων, αυτό το είδος της διαφήμισης μοιάζει με αντίστοιχα εφέ που βλέπουμε στο Instagram και στο snapchat. Ωστόσο, τα εφέ που χρησιμοποιούνται σε αυτές τις διαφημίσεις είναι εξατομικευμένα, ώστε να παραπέμπουν στο brand της εκάστοτε επιχείρησης.
Spark Ads: Οι συγκεκριμένες διαφημίσεις λειτουργούν όπως τα boosted posts στο Instagram. Με άλλα λόγια μπορεί να τις χρησιμοποιήσει κάποιος χωρίς ιδιαίτερες γνώσεις για να προωθήσει τις οργανικές αναρτήσεις του στο TikTok, χωρίς κόπο.
Έχοντας μεγάλη εμπειρία στην κατασκευή αλλά και τη διαχείριση διαφημίσεων στα social media, εγγυόμαστε διαφημιστικές εκστρατείες που θα σας φέρουν αποτελέσματα. Στη SmartWebDesign, δημιουργουμε εξατομικευμένες στρατηγικές πληρωτής προώθησης στα social media, βασισμένες στην ταυτότητα, τις ανάγκες αλλά και το διαφημιστικό budget που μπορεί να διαθέσει κάθε επιχείρηση. Ξεκινώντας από την κατασκευή εικαστικών και κειμένων, και φτάνοντας στην επιλογή της καλύτερης στόχευσης και την δημιουργία των πιο ωφέλιμων για εσάς κοινών, αυξάνουμε την κερδοφορία της επιχείρησής σας αξιοποιώντας στο έπακρο τον διαφημιστικό σας προϋπολογισμό.
Kλείστε τώρα ραντεβού για την δημιουργία των διαφημίσεων σας στα social media